Home / Klantenoverzicht / Rode Kruis

Donateursmagazine Rode Kruis

Bindinc. heeft een nieuw donateursmagazine ontwikkeld voor het Nederlandse Rode Kruis.

Sinds enkele jaren heeft het Rode Kruis geen donateursmagazine meer, maar voor de versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid werd dit als een gemis ervaren.

Het magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs. Ieder artikel roept de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland. De openingscolumn wordt verzorgd door een van de ambassadeurs van het Rode Kruis.

Blader hier door het magazine.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Televizier

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.

Oxfam Novib

.Custom Media

Bindinc. geeft driemaal per jaar het supportersmagazine voor Oxfam Novib (ontwikkelingssamenwerking) uit.Bindinc. ontwikkelde een nieuw concept voor het supportersmagazine \\\'Oxfam Novib Close Up\\\'. Look-and-feel, tone of voice en tekst-beeldverhouding zijn vernieuwd. Daarnaast heeft Bindinc. focus aangebracht in de vorm en uitstraling.Het blad kenmerkt zich door variatie in de opbouw van rubrieken. De communicatiethema’s voedsel, noodhulp en ongelijkheid worden de pijlers voor het magazine. Daarbij geldt dat de verhalen in het magazine de lezer moeten raken en er vanuit verschillende invalshoeken onderwerpen worden belicht.Het vernieuwde magazine zal zich meer dan voorheen focussen op de doelgroep door verhalen te vertellen waarbij het blad zich steeds laat leiden door ‘het creëren van echte kansen, voor en door mensen.’ De inhoud is relevanter en sluit beter aan bij de behoeftes van de lezer.Het magazine is een onderdeel van de loyaliteitsaanpak van Oxfam Novib met als belangrijkste doel de bestaande achterban meer aan zich te binden. Dit doet Oxfam Novib o.a. door haar donateurs te enthousiasmeren voor de missie van Oxfam Novib.Crossmediaal De artikelen verwijzen naar meer informatie of naar een manier om in actie te komen. Het magazine wordt hierdoor een belangrijke aanjager om mensen naar online platformen te krijgen.

Breedband Helmond

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataBreedband Helmond wil er zijn voor de inwoners van Helmond, en biedt diverse diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Breedband Helmond staat dicht bij hun klanten en is onafhankelijk van andere partijen door het eigen glasvezelnetwerk.Bindinc. Metadata levert aan Breedband Helmond de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Dit maakt het voor de kijker makkelijk te vinden wat hij wil kijken.

Diabetes Fonds

Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het  Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema's van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen.Dialoog verschijnt minimaal 2x per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.