Home / Klantenoverzicht / Sparql

Accurate en rijke programmagegevens door Bindinc. Metadata

Sparql is een tv-provider die onafhankelijk interactieve televisie aanbiedt over glasvezelinternet. Het is beschikbaar voor iedere portemonnee: met Light en Basic hebben zij voor iedere kijker het perfecte pakket.

Bindinc. Metadata levert Sparql de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod. Accurate en rijke programmagegevens die een toevoeging zijn voor elk platform en device, aangevuld met afbeeldingen per film, serie of programma.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Veronica Magazine

.Metadata

De Verwondering

.Custom Media

De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.
Interessegebieden van de doelgroep: Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie. De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.Klik hier om door De Verwondering te bladeren.

Totaal TV

.Metadata

CliniClowns

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde een nieuwe redactionele formule en een vormgeefconcept voor het donateursblad van goededoelenorganisatie CliniClowns: ‘Lach. Rondneuzen in de wereld van CliniClowns’.Doelstellingen • Vergroten van binding en loyaliteit. • Informeren over concrete resultaten. • Aanzetten tot actie en interactie. • Realiseren van respons en werven van fondsen.Doelgroep Donateurs van CliniClowns.Concept van het blad ‘Lach’ • Het magazine weerspiegelt de kracht van de lach. • Het magazine heeft een spilfunctie in alle communicatie. • Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. • Het magazine is onderdeel van de verhalenwereld van CliniClowns. • Het magazine nodigt uit tot actie en interactie.Uitvoering: 3x per jaar, 8 pagina’s, 200.000 exemplaren.