Home / Klantenoverzicht / Televizier

Televizier

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips, maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.

De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.

Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.

Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Mikro Gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Mikro Gids is een basic, functionele programmagids voor de 'minimalist', met een focus op film. Mikro Gids is vooral een gids die een grote hoeveelheid informatie verstrekt over het veelzijdige aanbod op radio en televisie, met de nadruk op films en series en dat op een overzichtelijke, duidelijke manier.
De lezers van Mikro Gids hebben van nature de neiging om naar de functionaliteit van producten te kijken. Ze verbinden zich daarom aan een programmablad dat hen doelgericht, op een toegankelijke manier en voornamelijk feitelijk informeert.Mikro Gids heeft een handige app: de Mikro Gids marker app. Hierin kan de gebruiker zelf programma's markeren en toevoegen aan zijn of haar persoonlijke kijkplan.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2020 bestaat NCRV-gids 95 jaar!

Diabetes Fonds

.Custom Media

Magazine Dialoog sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, vanuit verschillende rollen betrokken bij diabetes: de impact van het fonds.


Klant Het DiabetesFondsDe opdracht Ontwikkel een nieuw magazine dat aansluit bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het DiabetesFonds. Het magazine moet cross-mediaal ingezet kunnen worden op andere kanalen, zoals op social media en de website van het DiabetesFonds.Ons werk Bindinc. heeft het concept en de redactionele formule van het relatiemagazine Dialoog ontwikkeld. Het concept van het magazine sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, ze onderstrepen de impact van het fonds.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

EO Visie

.Metadata

De EO is een toonaangevende omroep binnen Nederland met een sterke achterban. De binding met de leden van de omroep en de lezers van Visie, het programmablad van de EO, is krachtig.Enkele jaren geleden heeft de EO besloten om de productie van de programmapagina’s van Visie uit te besteden aan Bindinc. Metadata. Samen met de redactie van Visie heeft Bindinc. Metadata destijds een intensief traject doorlopen waarbij nauwgezet de wensen en eisen van de redactie in kaart zijn gebracht. Na een periode van testen is uiteindelijk besloten de gehele productie van de pagina’s bij Bindinc. Metadata onder te brengen. Op basis van het vormgevingsstramien van Visie worden de pagina’s bij Bindinc. Metadata gevuld met data en opgemaakt.