Home / Klantenoverzicht / Televizier

Televizier

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.

De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.

Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.

Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

KRO Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, het is betrouwbaar, nieuwsgierigmakend en goed geïnformeerd. Het blad verrast en inspireert. KRO Magazine bericht over actualiteit, infotainment, amusement, drama en film.KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 tot 65 jaar, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving.

Alzheimer Nederland

.Custom Media

Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland, is vernieuwd. Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule hiervoor.Als onderdeel van een aangescherpte communicatie- en loyaliteitsstrategie heeft Alzheimer Nederland in 2017 een vernieuwd blad geïntroduceerd. Doel hiervan is om nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden.De nieuwe bladformule biedt ruimte voor de strategische speerpunten van Alzheimer Nederland:• preventie en leefstijl • wetenschappelijk onderzoek • opinievorming • patiëntenparticipatie • dementie.nl en • dementie-vriendelijke samenleving.Het magazine wil mensen raken, aan het woord laten, betrekken/activeren, inspireren en verbinden. De pijlers van het magazine zijn in lijn met de conceptgedachte: hoofd, hart en hand en worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.De doelgroep van het nieuwe magazine is 55+ jaar, met interesse in gezondheid en ouderenzorg in het algemeen en dementie specifiek.Alzheimer Nederland geeft 3x per jaar het magazine Alz… uit voor iedereen die leeft met dementie, betrokken is bij de ziekte of er gewoonweg in geïnteresseerd is. Het blad geeft informatie over het omgaan met dementie, bevat interviews met patiënten en mantelzorgers en biedt informatie over de activiteiten van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders.Bindinc. maakte ook de video ter promotie van het magazine. Bekijk hier de video van over het nieuwe blad.Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media: e-mail: thecla.visser@bindinc.nl of telefoon 035-672 6702. 

Breedband Helmond

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataBreedband Helmond wil er zijn voor de inwoners van Helmond, en biedt diverse diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Breedband Helmond staat dicht bij hun klanten en is onafhankelijk van andere partijen door het eigen glasvezelnetwerk.Bindinc. Metadata levert aan Breedband Helmond de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Dit maakt het voor de kijker makkelijk te vinden wat hij wil kijken.