Home / Klantenoverzicht / Televizier

Televizier

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips, maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.

De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.

Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.

Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

MUZE

.Custom Media | .Adverteren

MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur.


Het magazine (voorheen K&C) wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.
In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

XS4ALL

.Metadata

Voor de televisiewebsite en -app van XS4ALL levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip voorzien we van een geschreven toelichting die we waar nodig gedurende de dag actualiseren.

MAX Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop. Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. MetadataMAX magazine is een uitgave van omroep MAX en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft Bindinc. Metadata de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door Bindinc. Metadata de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan Bindinc. Metadata van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.Advertentieverkoop door Bindinc. AdverterenSanoma verricht in opdracht Bindinc. Adverteren de advertentieverkoop voor de Avrobode, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, Televizier, TVFilm, VARAgids en MAX Magazine.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2020 bestaat NCRV-gids 95 jaar!