Home / Klantenoverzicht / Televizier

Televizier

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.

De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.

Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.

Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van Taco Rijssemus (mediadirecteur KRO-NCRV), in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.KRO-NCRV mediadirecteur Taco Rijssemus: ”Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat.”

TriNed

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataTriNed levert als onafhankelijke glasvezelprovider al 18 jaar internetdiensten door heel Nederland en heeft een focus op regionale glasvezelnetwerken. Glasvezel van TriNed is er zowel voor de consument als voor de zakelijke klant.Bindinc. Metadata levert TriNed de meest actuele en complete EPG-data over het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Een voorwaarde voor een avondje onbezorgd tv-kijken waarbij de eindgebruiker snel en eenvoudig vindt wat hij/zij zoekt.

De Nierstichting

.Custom Media

Online JaarverslagBindinc. Custom Media produceerde zowel de online- als printversie van het jaarverslag van de Nierstichting.Hebt u als goededoelenorganisatie een jaarverslag nodig? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Zo hebben wij de verkorte versie van het jaarverslag voor donateurs en een publieksversie ontwikkeld voor NierstichtingCliniClowns en KNGF Geleidehonden. En verzorgen wij het uitgebreide jaarverslag voor het Diabetesfonds.De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Nieuw donateursblad voor de NierstichtingBindinc. Custom Media ontwikkelde een nieuw concept voor het donateursblad van de Nierstichting. De  redactionele formule draagt bij aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving sluit aan bij de recent vernieuwde huisstijl en campagne. Het eerste nieuwe nummer is in januari 2014 verschenen en per jaar zullen 3 edities verschijnen. Bindinc. verzorgt naast het concept en de begeleiding ook de vormgeving en het drukwerk.

Protestantse Kerk

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland een nieuw magazineconcept: woord&weg. Een maandblad voor ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.Dit nieuwe magazine sluit aan bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. De Protestantse Kerk kiest daarin nadrukkelijk voor een beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn.Bindinc. Custom Media creëerde een magazine met een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Centraal hierin staat het begrip ‘back to basics’. De communicatierichting is bottom up. Woord&weg gaat het land in om vanuit de vraag van de plaatselijke gemeenten relevante redactionele input te genereren. Naast het informeren van de doelgroep, zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen.Woord&weg toont inspirerende voorbeelden van binnen de kerk, maar zoekt de inspiratie nadrukkelijk ook buiten de kerkmuren.De Protestantse Kerk ziet woord&weg als haar belangrijkste visitekaartje en wil het magazine inzetten om haar opinieleiders een podium te bieden en zo haar zichtbaarheid te vergroten.