Home / Klantenoverzicht / Telfort

Redactionele werkzaamheden Telfort

Voor de iTV Online website en app van Telfort levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip wordt voorzien van een geschreven toelichting en waar nodig gedurende de dag geactualiseerd.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

XS4ALL

.Metadata

Voor de televisie website en app van XS4ALL levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip wordt voorzien van een geschreven toelichting en waar nodig gedurende de dag geactualiseerd.

TROS

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

KRO Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, het is betrouwbaar, nieuwsgierigmakend en goed geïnformeerd. Het blad verrast en inspireert. KRO Magazine bericht over actualiteit, infotainment, amusement, drama en film.KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 tot 65 jaar, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!