Home / Klantenoverzicht / TriNed

TriNed

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TROSkompas

.Metadata

As one of the largest broadcasting companies of The Netherlands, the TROS has a strong bond with their grassroots. A fixed part on the websites of the program guides of the TROS, the tv guide Troskompas and TVKrant, is the electronic program guide (EPG).For the websites of TROS, PDS has developed a ‘white label EPG’, which can be incorporated as a i-frame in different websites. Starting point of this project was to realize an optimal user experience for the website visitors. From this point of view users decide on which way the tv programming will be presented.  Thereby they may organize the overview on its discretion by filtering on genre and/or channel.Thanks to a lot of experience and expertise PDS has taken advantage of proven concept, whereby the costs of development could be kept low.

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata

Oxfam Novib

.Custom Media

Bindinc. geeft driemaal per jaar het supportersmagazine voor Oxfam Novib (ontwikkelingssamenwerking) uit.Bindinc. ontwikkelde een nieuw concept voor het supportersmagazine \\\'Oxfam Novib Close Up\\\'. Look-and-feel, tone of voice en tekst-beeldverhouding zijn vernieuwd. Daarnaast heeft Bindinc. focus aangebracht in de vorm en uitstraling.Het blad kenmerkt zich door variatie in de opbouw van rubrieken. De communicatiethema’s voedsel, noodhulp en ongelijkheid worden de pijlers voor het magazine. Daarbij geldt dat de verhalen in het magazine de lezer moeten raken en er vanuit verschillende invalshoeken onderwerpen worden belicht.Het vernieuwde magazine zal zich meer dan voorheen focussen op de doelgroep door verhalen te vertellen waarbij het blad zich steeds laat leiden door ‘het creëren van echte kansen, voor en door mensen.’ De inhoud is relevanter en sluit beter aan bij de behoeftes van de lezer.Het magazine is een onderdeel van de loyaliteitsaanpak van Oxfam Novib met als belangrijkste doel de bestaande achterban meer aan zich te binden. Dit doet Oxfam Novib o.a. door haar donateurs te enthousiasmeren voor de missie van Oxfam Novib.Crossmediaal De artikelen verwijzen naar meer informatie of naar een manier om in actie te komen. Het magazine wordt hierdoor een belangrijke aanjager om mensen naar online platformen te krijgen.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!