Home / Klantenoverzicht / TROS

Datalevering aan VARA, VPRO en TROS

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.

Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s.
Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

NPO

.Metadata

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van Taco Rijssemus (mediadirecteur KRO-NCRV), in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.KRO-NCRV mediadirecteur Taco Rijssemus: ”Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat.”

Edukans

.Custom Media

BladconceptBindinc. maakte voor Edukans een nieuw concept voor het donateursblad Wijs!Concept van het blad Wijs!

  • Het magazine wijst de lezer de weg naar andere uitingen en kanalen van Edukans
  • Open en transparant communiceren over inhoudelijke thema\\\\\\\'s, doelen en resultaten
  • Iedereen wordt wijzer: kinderen in de projectlanden, partners, onderwijsprofessionals, Edukans zelf
  • Vertelt over de wereld rondom de projecten en niet alleen over de projecten
  • Wijs! integreert fondsenwerfacties in het magazine
De doelgroep van Wijs! zijn donateurs van EdukansApp Wijs! van EdukansVoor Wijs!, het donateursblad van ontwikkelingsorganisatie Edukans hebben we onlangs een magazine-app voor tablets ontwikkeld, zowel voor Apple als Android.
In deze magazine-app beleef je de wereld van Edukans. De app bevat inspirerende verhalen, discussies over ontwikkelingssamenwerking en resultaten van het werk van Edukans met veel interessant en informatief filmmateriaal uit de landen waar Edukans hulp biedt. Download de app Wijs! in de App Store of Google Play.

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.