Home / Klantenoverzicht / TROSkompas

White label EPG and data for TROS

As one of the largest broadcasting companies of The Netherlands, the TROS has a strong bond with their grassroots. A fixed part on the websites of the program guides of the TROS, the tv guide Troskompas and TVKrant, is the electronic program guide (EPG).

For the websites of TROS, PDS has developed a ‘white label EPG’, which can be incorporated as a i-frame in different websites. Starting point of this project was to realize an optimal user experience for the website visitors. From this point of view users decide on which way the tv programming will be presented.  Thereby they may organize the overview on its discretion by filtering on genre and/or channel.

Thanks to a lot of experience and expertise PDS has taken advantage of proven concept, whereby the costs of development could be kept low.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Alzheimer Nederland

.Custom Media

Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland, is vernieuwd. Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule hiervoor.Als onderdeel van een aangescherpte communicatie- en loyaliteitsstrategie heeft Alzheimer Nederland in 2017 een vernieuwd blad geïntroduceerd. Doel hiervan is om nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden.De nieuwe bladformule biedt ruimte voor de strategische speerpunten van Alzheimer Nederland:• preventie en leefstijl • wetenschappelijk onderzoek • opinievorming • patiëntenparticipatie • dementie.nl en • dementie-vriendelijke samenleving.Het magazine wil mensen raken, aan het woord laten, betrekken/activeren, inspireren en verbinden. De pijlers van het magazine zijn in lijn met de conceptgedachte: hoofd, hart en hand en worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.De doelgroep van het nieuwe magazine is 55+ jaar, met interesse in gezondheid en ouderenzorg in het algemeen en dementie specifiek.Alzheimer Nederland geeft 3x per jaar het magazine Alz… uit voor iedereen die leeft met dementie, betrokken is bij de ziekte of er gewoonweg in geïnteresseerd is. Het blad geeft informatie over het omgaan met dementie, bevat interviews met patiënten en mantelzorgers en biedt informatie over de activiteiten van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders.Bindinc. maakte ook de video ter promotie van het magazine. Bekijk hier de video van over het nieuwe blad.Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media: e-mail: thecla.visser@bindinc.nl of telefoon 035-672 6702. 

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

Protestantse Kerk

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland een nieuw magazineconcept: woord&weg. Een maandblad voor ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.Dit nieuwe magazine sluit aan bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. De Protestantse Kerk kiest daarin nadrukkelijk voor een beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn.Bindinc. Custom Media creëerde een magazine met een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Centraal hierin staat het begrip ‘back to basics’. De communicatierichting is bottom up. Woord&weg gaat het land in om vanuit de vraag van de plaatselijke gemeenten relevante redactionele input te genereren. Naast het informeren van de doelgroep, zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen.Woord&weg toont inspirerende voorbeelden van binnen de kerk, maar zoekt de inspiratie nadrukkelijk ook buiten de kerkmuren.De Protestantse Kerk ziet woord&weg als haar belangrijkste visitekaartje en wil het magazine inzetten om haar opinieleiders een podium te bieden en zo haar zichtbaarheid te vergroten.

Televizier

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.