Home / Klantenoverzicht / TV krant

TV krant

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Rode Kruis

.Custom Media

Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en zorgt voor binding en betrokkenheid.


Klant Het Nederlandse Rode KruisOpdracht Het Nederlandse Rode Kruis heeft Bindinc. Custom Media gevraagd, na enige jaren zonder magazine door het leven te zijn gegaan, dit middel nieuw leven in te bladen en een magazineconcept te ontwikkelen. Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en moet voor versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid met de achterban zorgen.Ons werk Bindinc. Custom Media heeft het donateursmagazine van het Nederlandse Rode Kruis ontwikkeld. De artikelen in het blad roepen de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, Facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

KPN Play

.Metadata

Bindinc. Programma Data Services gaat voor KPN rijke metadata leveren voor de nieuwe over-the-top-dienst Play van KPN. Vanuit haar centrale contentdatabase levert Bindinc. afbeeldingen en programmainformatie bij de uitzendingen, films en series die beschikbaar zijn via de nieuwe app. Naast de content van de belangrijkste Nederlandse publieke en commerciële zenders zijn ook films en series van HBO via de app te bekijken.De over-the-top-dienst geeft gebruikers de vrijheid om altijd en overal content te bekijken. Films, series, live televisie en gemiste programma\\\'s in één app. Om binnen de app snel en gemakkelijk content te vinden, worden de programmagegevens van verschillende bronnen gematched met de rijke contentdatabase en beeldbank van Bindinc.“Play van KPN biedt een unieke bundeling van content. Om daarin snel te kunnen vinden wat je wilt kijken is het belangrijk dat je visueel kan navigeren,” aldus Corry Siegers, manager Programma Data Services bij Bindinc. “Onze databases en technieken bieden veel mogelijkheden tot automatisering om dit mogelijk te maken en onze redacteuren waarborgen dat bij elk programma een uniek beeld zit, dat voldoet aan de wensen van onze afnemers.”Over Play van KPN KPN ontwikkelt momenteel de dienst: Play van KPN. Straks kan heel Nederland op een nieuwe, persoonlijke manier content bekijken via één app met daarin films, series en de meest bekeken tv-zenders. Play van KPN is dit najaar beschikbaar voor iedereen met internet, thuis en onderweg. En dat hoeft geen internet van KPN te zijn. De diensten van Play worden allemaal gebundeld in één app voor zowel iOS als Android.

Diabetes Fonds

.Custom Media

Magazine Dialoog sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, vanuit verschillende rollen betrokken bij diabetes: de impact van het fonds.


Klant Het DiabetesFondsDe opdracht Ontwikkel een nieuw magazine dat aansluit bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het DiabetesFonds. Het magazine moet cross-mediaal ingezet kunnen worden op andere kanalen, zoals op social media en de website van het DiabetesFonds.Ons werk Bindinc. Custom Media heeft het concept en de redactionele formule van het relatiemagazine Dialoog ontwikkeld. Het concept van het magazine sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, ze onderstrepen de impact van het fonds.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

KRO Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, het is betrouwbaar, nieuwsgierigmakend en goed geïnformeerd. Het blad verrast en inspireert. KRO Magazine bericht over actualiteit, infotainment, amusement, drama en film.KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 tot 65 jaar, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving.