Home / Klantenoverzicht / TVFilm

Tweewekelijks tv-magazine TVFilm



TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.




TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

EO Visie

.Metadata

De EO is een toonaangevende omroep binnen Nederland met een sterke achterban. De binding met de leden van de omroep en de lezers van Visie, het programmablad van de EO, is krachtig.Enkele jaren geleden heeft de EO besloten om de productie van de programmapagina’s van Visie uit te besteden aan PDS. Samen met de redactie van Visie heeft PDS destijds een intensief traject doorlopen waarbij nauwgezet de wensen en eisen van de redactie in kaart zijn gebracht. Na een periode van testen is uiteindelijk besloten de gehele productie van de pagina’s bij PDS onder te brengen. Op basis van het vormgevingsstramien van Visie worden de pagina’s bij PDS gevuld met data en opgemaakt.

TriNed

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataTriNed levert als onafhankelijke glasvezelprovider al 18 jaar internetdiensten door heel Nederland en heeft een focus op regionale glasvezelnetwerken. Glasvezel van TriNed is er zowel voor de consument als voor de zakelijke klant.Bindinc. Metadata levert TriNed de meest actuele en complete EPG-data over het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Een voorwaarde voor een avondje onbezorgd tv-kijken waarbij de eindgebruiker snel en eenvoudig vindt wat hij/zij zoekt.

De Nierstichting

.Custom Media

Online JaarverslagBindinc. Custom Media produceerde zowel de online- als printversie van het jaarverslag van de Nierstichting.Hebt u als goededoelenorganisatie een jaarverslag nodig? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Zo hebben wij de verkorte versie van het jaarverslag voor donateurs en een publieksversie ontwikkeld voor NierstichtingCliniClowns en KNGF Geleidehonden. En verzorgen wij het uitgebreide jaarverslag voor het Diabetesfonds.De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Nieuw donateursblad voor de NierstichtingBindinc. Custom Media ontwikkelde een nieuw concept voor het donateursblad van de Nierstichting. De  redactionele formule draagt bij aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving sluit aan bij de recent vernieuwde huisstijl en campagne. Het eerste nieuwe nummer is in januari 2014 verschenen en per jaar zullen 3 edities verschijnen. Bindinc. verzorgt naast het concept en de begeleiding ook de vormgeving en het drukwerk.

KNGF

.Custom Media

Jubileummagazine 'Maatjes' van KNGF GeleidehondenBindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld.Het magazine met een glossy uitstraling, verschijnt eenmalig als jubileumuitgave en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied maar ook algemene humaninterestverhalen, waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Digitaal jaarverslag KNGF GeleidehondenBindinc. heeft voor KNGF Geleidehonden een nieuw concept voor het Jaarbericht 2014 ontwikkeld, zowel voor de printversie als de online publicatie. Bij beide publicaties is gekozen is voor een meer persoonlijke insteek met als doel de informatie dichter bij de lezer te brengen en zo de betrokkenheid bij KNGF Geleidehonden te vergroten.Cliënten, medewerkers, vrijwilligers en donateurs van KNGF Geleidehonden vertellen het verhaal van 2014. De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet.  Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. Tevens zijn het online Jaarbericht en de printversie meer in lijn met elkaar gebracht, wat de herkenbaarheid vergroot.Bekijk hier het online Jaarbericht van KNGF Geleidehonden.