Home / Klantenoverzicht / TVgids

TVGids.nl - dé online tvgids van Nederland



TVgids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVgids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar 2,2 miljoen unieke bezoekers per maand. 




TVgids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.

TVgids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Breedband Helmond

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. Metadata


Breedband Helmond wil er zijn voor de inwoners van Helmond, en biedt diverse diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Breedband Helmond staat dicht bij de klanten en is onafhankelijk van andere partijen door het eigen glasvezelnetwerk.Bindinc. Metadata levert aan Breedband Helmond de meest actuele en complete EPG-data van het gehele tv-aanbod van de komende zeven dagen. Dit maakt het voor de kijker makkelijk te vinden wat hij wil kijken.

KNGF

.Custom Media

Voor KNGF heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl; het donateursmagazine 'Uitgelaten’.


Klant KNGF GeleidehondenDe opdracht Om haar donateurs te binden aan de organisatie en om de inkomsten te verantwoorden, geeft KNGF Geleidehonden verschillende publicaties uit. KNGF Geleidehonden heeft Bindinc. Custom Media gevraagd een aantal publicaties onder de loep te nemen en hier een nieuw concept voor te ontwikkelen of de publicatie te restylen zodat alle uitgaven eenzelfde uitstraling hebben, en aansluiten bij nieuwe huisstijl van KNGF Geleidehonden.Ons werk Jaarverslag, jaarbericht print en online Bindinc. Custom Media heeft verschillende jaren op rij het jaarverslag en jaarbericht van KNGF Geleidehonden gerealiseerd. Het jaarbericht van 2017 heeft een restyling ondergaan en is online op een interactieve manier gepubliceerd, in de vorm van een informatieve video. Bekijk hier het online jaarbericht.Donateursmagazine ‘Uitgelaten’ Voor het donateursmagazine 'Uitgelaten’ heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl van KNGF.Jubileummagazine 'Maatjes' Bindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld. Het magazine heeft een glossy uitstraling en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Folderlijn Voor een vernieuwing van de folderlijn van KNGF Geleidehonden, heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld: Een algemeen magazine, dat aan te vullen is met specifieke informatiesheets. De omslag van het magazine bevat een insteekmogelijkheid. Omdat het concept van zowel het magazine als de sheets bij één art-director ligt, is de folderlijn één geheel en in lijn met de huisstijl van KNGF Geleidehonden. Met de custom made folderlijn spelen we in op de behoeften van de ontvanger en wordt dubbele informatie beperkt.Leaflet Een nieuw onderdeel in de middelenmix van KNGF Geleidehonden is het fondsenwervend mailpack. Donateurs van KNGF Geleidehonden krijgen een mailpack thuisgestuurd met mooie ansichtkaarten en een poster op A3 formaat. Bindinc. Custom Media heeft de conceptontwikkeling en art-direction van de poster verzorgd en het resultaat is een informerend leaflet dat het fokproces van de geleidehond in kaart brengt, ondersteund met prachtig beeld.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Video development
  • Website design en development
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.   

AVROTROS

.Custom Media

Voor AVROTROS maakt Bindinc. MUZE (kunst & cultuur, musea etc. ) en AVROTROS Klassiek presenteert! waar jong talent een podium krijgt.


Klant AVROTROSDe opdracht Naast het uitgeven van Avrobode, Televizier en TVFilm verzorgt Bindinc. ook Custom Media-uitgaven voor de omroep AVROTROS.Ons werk MUZE MUZE was voorheen het magazine K&C. MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.Klassieke Muziek AVROTROS heeft Bindinc. gevraagd een uitgave te ontwikkelen voor haar nieuwe domein Klassieke Muziek. Drie keer per jaar ontvangen de leden van Klassieke Muziek een boekje met bijbehorende cd dat in het teken staat van een jong talent binnen het talentprogramma ‘AVROTROS Klassiek presenteert!’ AVROTROS besteedt veel aandacht aan het selecteren en volgen van jong talent en het opnemen van een cd. Het creatieve team van Bindinc. Custom Media ontwikkelt het vormgeefconcept en verzorgt de realisatie van de boekjes.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.