Home / Klantenoverzicht / TVGids

TVGids.nl - dé online tvgids van Nederland



TVGids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVGids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar tweeënhalf miljoen unieke bezoekers per maand.  




TVGids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.

TVGids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata

Veronica Magazine

.Metadata

EO Visie

.Metadata

De EO is een toonaangevende omroep binnen Nederland met een sterke achterban. De binding met de leden van de omroep en de lezers van Visie, het programmablad van de EO, is krachtig.Enkele jaren geleden heeft de EO besloten om de productie van de programmapagina’s van Visie uit te besteden aan Bindinc. Metadata. Samen met de redactie van Visie heeft Bindinc. Metadata destijds een intensief traject doorlopen waarbij nauwgezet de wensen en eisen van de redactie in kaart zijn gebracht. Na een periode van testen is uiteindelijk besloten de gehele productie van de pagina’s bij Bindinc. Metadata onder te brengen. Op basis van het vormgevingsstramien van Visie worden de pagina’s bij Bindinc. Metadata gevuld met data en opgemaakt.

Diabetes Fonds

.Custom Media

Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het  Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema's van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen.Dialoog verschijnt minimaal 2x per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.