Home / Klantenoverzicht / TVGids

TVGids.nl - dé online tvgids van Nederland



TVGids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVGids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar tweeënhalf miljoen unieke bezoekers per maand.  




TVGids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.

TVGids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!

Max Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Omroep MAX is gestart met het nieuwe magazine MAX Magazine. Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop. Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. MetadataMAX magazine is een uitgave van omroep Max en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft PDS de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door PDS de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan PDS van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.Advertentieverkoop door Bindinc. AdverterenSanoma verricht in opdracht Bindinc. Adverteren de advertentieverkoop voor de Avrobode, KRO Magazine, Mikrogids, NCRV-gids, Televizier, TVFilm, VARAgids en Max Magazine.

VARAgids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. de advertentieverkoop voor de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma's beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma's de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARAgids-lezer gaf zijn lijfblad een 7,5. De VARAgids komt 50 keer per jaar uit.Datalevering aan VARA, VPRO en TROS door Bindinc. MetadataDe publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. PDS levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.Drukwerk, papierinkoop en traffic voor de VARA door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor de VARA. Daarnaast verzorgt Bindinc. wekelijks het traffic-gedeelte voor de VARAgids. Zij zorgt dat de bestelling tijdig bij de drukker en papierleverancier is en op een goede manier wordt afgehandeld.Wij zijn het aanspreekpunt bij calamiteiten voor drukker en papierleverancier. Ook leveren wij werfdrukwerk voor in de VARAgids en kunnen wij u adviseren indien u bijzondere wensen heeft. Het doel is om nieuwe contracten te realiseren voor de VARAgids.

KPN Play

.Metadata

Bindinc. Programma Data Services gaat voor KPN rijke metadata leveren voor de nieuwe over-the-top-dienst Play van KPN. Vanuit haar centrale contentdatabase levert Bindinc. afbeeldingen en programmainformatie bij de uitzendingen, films en series die beschikbaar zijn via de nieuwe app. Naast de content van de belangrijkste Nederlandse publieke en commerciële zenders zijn ook films en series van HBO via de app te bekijken.De over-the-top-dienst geeft gebruikers de vrijheid om altijd en overal content te bekijken. Films, series, live televisie en gemiste programma\\\'s in één app. Om binnen de app snel en gemakkelijk content te vinden, worden de programmagegevens van verschillende bronnen gematched met de rijke contentdatabase en beeldbank van Bindinc.“Play van KPN biedt een unieke bundeling van content. Om daarin snel te kunnen vinden wat je wilt kijken is het belangrijk dat je visueel kan navigeren,” aldus Corry Siegers, manager Programma Data Services bij Bindinc. “Onze databases en technieken bieden veel mogelijkheden tot automatisering om dit mogelijk te maken en onze redacteuren waarborgen dat bij elk programma een uniek beeld zit, dat voldoet aan de wensen van onze afnemers.”Over Play van KPN KPN ontwikkelt momenteel de dienst: Play van KPN. Straks kan heel Nederland op een nieuwe, persoonlijke manier content bekijken via één app met daarin films, series en de meest bekeken tv-zenders. Play van KPN is dit najaar beschikbaar voor iedereen met internet, thuis en onderweg. En dat hoeft geen internet van KPN te zijn. De diensten van Play worden allemaal gebundeld in één app voor zowel iOS als Android.