Home / Klantenoverzicht / TVGids

TVGids.nl - dé online tvgids van Nederland



TVGids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVGids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar tweeënhalf miljoen unieke bezoekers per maand.  




TVGids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.

TVGids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Televizier

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.

KRO-NCRV Spoorloos

.Custom Media | .Publishing

KRO-NCRV Spoorloos Magazine verscheen 22 juli 2013 voor het eerst. Het blad staat boordevol verhalen die de redactie van Spoorloos in samenwerking met de redacties van De Reünie en Memories heeft verzameld. Het blad telt  68 pagina’s en is exclusief voor nieuwe en bestaande KRO-leden.  Naast de vaak ontroerende verhalen, kun je ook lezen over hoe het programma Spoorloos wordt gemaakt. Daarnaast aandacht voor een aantal inspirerende verhalen die naar aanleiding van de tv-programma\\\'s Memories en De Reünie zijn gemaakt.
Hoewel Derk Bolt op de cover en in het magazine nadrukkelijk aanwezig is, draait het in KRO Spoorloos Magazine niet om hém maar om de verhalen van de deelnemers aan het programma. Derk: “Het gaat om de verhalen en de mensen achter die verhalen. Ik ben de verslaggever en niet de man waar het om draait.”In dit magazine, dat drie keer per jaar verschijnt, wordt ook plek ingeruimd voor interessante verhalen uit andere KRO-programma’s als Memories en De Reünie. Het tijdschrift is niet in de losse verkoop verkrijgbaar, maar uitsluitend via een tien euro kostend abonnement.KRO-NCRV Spoorloos sluit aan op de verteltraditie van de KRO. Veel KRO-programma’s staan in het teken van bijzondere verhalen van gewone mensen. Verhalen die je raken, inspireren en aan het denken zetten en die met liefde en respect worden verteld. Het magazine is de papieren vertaling van dit gedachtegoed.KRO-NCRV Spoorloos is een uitgave van uitgeverij Bindinc. in opdracht van de KRO. Het is ontwikkeld en gemaakt door de makers van KRO Magazine en Mikro Gids. Bestaande KRO-leden kunnen het bestellen via www.kro.nl/leden.Wetenswaardigheden over de lezer van KRO-NCRV Spoorloos Magazine -De gemiddelde abonnee is 63 jaar en meestal vrouw -Het opleidingsniveau en sociale klasse is gelijk aan gemiddeld Nederland -In 25% van de huishoudens zijn kinderen aanwezig -Driekwart van de abonnees woont in een koopwoning en heeft een tuin -34% koopt gemiddeld tot zeer vaak via internet -Ruime vertegenwoordiging onder ‘Ondernemende ouderen’, ‘Welgesteld gezin en emptynester’ en ‘Betrokken senioren’ -Charitype: de abonnee verschilt niet veel van gemiddeld Nederland, maar valt wel relatief vaak onder ‘de zeer gulle vrijwilliger’Bron: Cendris en NOM

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata