Home / Klantenoverzicht / VARAgids

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren





Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. de advertentieverkoop voor de VARAgids.
De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma's beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma's de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARAgids-lezer gaf zijn lijfblad een 7,7. De VARAgids komt 50 keer per jaar uit.

Datalevering aan VARA, VPRO en TROS door Bindinc. Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.

Elke redactie heeft haar eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s.
Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

Drukwerk, papierinkoop en traffic voor de VARA door Bindinc.

Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor de VARA. Daarnaast verzorgt Bindinc. wekelijks het traffic-gedeelte voor de VARAgids. Zij zorgt dat de bestelling tijdig bij de papierleverancier en uiteindelijk bij de drukker is en op een goede manier wordt afgehandeld.

Wij zijn het aanspreekpunt bij calamiteiten voor drukker en papierleverancier. Ook leveren wij werfdrukwerk voor in de VARAgids en kunnen wij u adviseren indien u bijzondere wensen heeft. Het doel is om nieuwe contracten te realiseren voor de VARAgids.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Diabetes Fonds

.Custom Media

Magazine Dialoog sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, vanuit verschillende rollen betrokken bij diabetes: de impact van het fonds.


Klant Het DiabetesFondsDe opdracht Ontwikkel een nieuw magazine dat aansluit bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het DiabetesFonds. Het magazine moet cross-mediaal ingezet kunnen worden op andere kanalen, zoals op social media en de website van het DiabetesFonds.Ons werk Bindinc. heeft het concept en de redactionele formule van het relatiemagazine Dialoog ontwikkeld. Het concept van het magazine sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, ze onderstrepen de impact van het fonds.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

MUZE

.Custom Media | .Adverteren

MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur.


Het magazine (voorheen K&C) wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.
In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

De Nierstichting

.Custom Media

Met 'Geef Leven' koppelen we resultaten aan menselijke verhalen, zodat deze elkaar ondersteunen. Het jaarbericht is crossmediaal.


Klant Nierstichting NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine voor de donateurs van de Nierstichting. De redactionele formule moet bijdragen aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving moet aansluiten bij de huisstijl en campagnes van de Nierstichting.De Nierstichting wil de jaarcijfers en resultaten koppelen aan persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen, zodat deze elkaar ondersteunen. De wens is een spannende weergave van zakelijke informatie. In print en online.Ons werk Geef Leven Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor donateursblad 'Geef Leven' van de Nierstichting. Een informerend blad met aangrijpende verhalen. Binnen de huisstijl van de Nierstichting was er veel ruimte om een passend ontwerp te maken.Crossmediaal jaarbericht Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online als printversie van het jaarbericht van de Nierstichting. In print kozen we voor een overzichtelijke, opvouwbare folder in harmonicavorm. Online werden de cijfers en verhalen op een interactieve manier weergegeven d.m.v. video en bewegende elementen. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Website design en development
  • Tekstproductie
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Christelijke Blindenbibliotheek

.Metadata