Home / Klantenoverzicht / Veronica Magazine

Veronica Magazine

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Mikro Gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Mikro Gids is een basic, functionele programmagids voor de 'minimalist', met een focus op film. Mikro Gids is vooral een gids die een grote hoeveelheid informatie verstrekt over het veelzijdige aanbod op radio en televisie, met de nadruk op films en series en dat op een overzichtelijke, duidelijke manier.
De lezers van Mikro Gids hebben van nature de neiging om naar de functionaliteit van producten te kijken. Ze verbinden zich daarom aan een programmablad dat hen doelgericht, op een toegankelijke manier en voornamelijk feitelijk informeert.Mikro Gids heeft een geheel vernieuwde app: de Mikro Gids marker app. In deze nieuwe app kan de gebruiker zelf programma's markeren en toevoegen aan zijn of haar persoonlijke kijkplan.In april, met ingang van editie 17 is Mikro Gids geheel vernieuwd. Kijk voor het persbericht over de vernieuwde Mikro Gids naar de rubriek nieuws op deze website.

TVGids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVGids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVGids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar tweeënhalf miljoen unieke bezoekers per maand.  
TVGids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.TVGids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.

Rode Kruis

.Custom Media

Bindinc. heeft een nieuw donateursmagazine ontwikkeld voor het Nederlandse Rode Kruis.Sinds enkele jaren heeft het Rode Kruis geen donateursmagazine meer, maar voor de versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid werd dit als een gemis ervaren.Het magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs. Ieder artikel roept de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland. De openingscolumn wordt verzorgd door een van de ambassadeurs van het Rode Kruis.Blader hier door het magazine.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!