Home / Klantenoverzicht / VPRO

Datalevering aan VARA, VPRO en TROS

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.

Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s.
Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

De Verwondering

.Custom Media

De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen.
De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.
Interessegebieden van de doelgroep: Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie. De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.Klik hier om door De Verwondering te bladeren.

Christelijke Blindenbibliotheek

.Metadata

Protestantse Kerk

.Custom Media

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.


Klant Protestantse Kerk in NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden. Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg. Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

KRO Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, het is een betrouwbaar, nieuwsgierigmakend en goed geïnformeerd blad. Het verrast en inspireert. KRO Magazine bericht over actualiteit, infotainment, amusement, drama en film.KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 tot 65 jaar, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving.