Home / Klantenoverzicht / XS4ALL

Redactionele werkzaamheden XS4ALL

Voor de televisiewebsite en -app van XS4ALL levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip voorzien we van een geschreven toelichting die we waar nodig gedurende de dag actualiseren.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.
In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van de mediadirecteur KRO-NCRV in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs."Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat."

KRO-NCRV

.Custom Media

Voor KRO-NCRV maken wij behalve de programmabladen ook Vertel., De Verwondering, MijnKRO-NCRV en het Detectivemagazine. Voor de verhalen achter de programma's.


Klant KRO-NCRVDe opdracht Naast het uitgeven van KRO Magazine, Mikro Gids en NCRV-gids verzorgt Bindinc. ook custommedia-uitgaven voor de omroep KRO-NCRV en de verenigingen KRO en NCRV.Ons werk Vertel. Het nieuwe ledenmagazine Vertel. is op een agile manier tot stand gekomen. Het team van Bindinc. Custom Media heeft meegewerkt aan het ontwikkelen en testen van een dummy magazine. Uit deze concepting en testfase is het prachtige nieuwe magazine Vertel. geboren. Het ledenmagazine vertelt de verhalen achter de programma’s met als doel verhalen waar de kijkers en luisteraars van KRO-NCRV zich in herkennen en die aanzetten tot denken.De Verwondering De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Hoofdredacteur is Annemiek Schrijver, presentatrice van het televisieprogramma ‘De Verwondering’. Het team van Bindinc. Custom Media verzorgt de realisatie van het magazine. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit en heeft een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving.Mijn KRO-NCRV Iedere vereniging zijn eigen blad. Samen met de omroepverenigingen realiseert Custom Media het ledenblad Mijn KRO-NCRV. Beide bladen worden gemaakt voor de leden en bevatten onder andere exclusieve evenementen, aanbiedingen en informatie over de vereniging.Detective magazine Detective magazine is een collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO en laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waarin bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt. Daarnaast komen ze alles te weten over hun favoriete series en acteurs. Bindinc. verzorgt concept en realisatie van deze bijzondere uitgave.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Rode Kruis

.Custom Media

Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en zorgt voor binding en betrokkenheid.


Klant Het Nederlandse Rode KruisOpdracht Het Nederlandse Rode Kruis heeft Bindinc. gevraagd, na enige jaren zonder magazine door het leven te zijn gegaan, dit middel nieuw leven in te blazen en een magazineconcept te ontwikkelen. Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en moet voor versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid met de achterban zorgen.Ons werk Bindinc. heeft het donateursmagazine van het Nederlandse Rode Kruis ontwikkeld. De artikelen in het blad roepen de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, Facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.