Home / Nieuws / Echte 50-plussers beoordelen producten en diensten in het 50-PlusTestpanel

Echte 50-plussers beoordelen producten en diensten in het 50-PlusTestpanel

Het 50-PlusTestpanel bestaat uit ruim 1300 50-plussers die popelen om jouw product of dienst te testen en hun mening te delen. Deze 50-plussers zijn goed te segmenteren, want wij weten van onze panelleden of ze kinderen thuis hebben wonen, nog werken en wat hun precieze leeftijd is. Dit biedt adverteerders de uitgelezen kans om unieke content te creëren op basis van echte meningen.

Wij stellen graag het panel aan u beschikbaar en helpen u bij de opzet van het onderzoek. Ook assisteren wij u graag in de opmaak van de advertorial. Zo kunnen wij u een standaard producttest, producttest op maat, polletje of kwalitatief onderzoek aanbieden. De (positieve) resultaten van deze onderzoeken worden vertaald in een advertorial of branded content.

Meer informatie over de mogelijkheden van het 50-PlusTestpanel van Bindinc.? Bekijk dan onze factsheet op de website van Bindinc. Adverteren.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuw: Rondetafelgesprek Nalatenschappen

4 september 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Discussieer mee tijdens het rondetafelgesprek van Bindinc. Kennsicentrum over het thema 'Nalatenschap'. Wat zijn de do's don'ts in de communicatie? Wie benader je en en hoe?Als u ook […]

Samenwerking Product van het Jaar met Bindinc.

26 oktober 2017 | .Adverteren
Winnaars van 'Gekozen Product van het Jaar' genieten van exclusief kennismakingsaanbod bij Bindinc. Bindinc. en Gekozen Product van het Jaar Nederland hebben hun krachten gebundeld, […]

Onderzoek ‘What’s next after the acceptgiro?’

31 oktober 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Goede doelen | Algemeen | .Adverteren
In een grootschalig onderzoek onder consumenten in Nederland zoekt Bindinc. naar de mogelijkheden voor het verzamelen van NAW-gegevens nu banken die niet meer uitleveren aan charitatieve […]