Home / Nieuws / Bindinc. Zomertour voor extra Factor 50

Bindinc. Zomertour voor extra Factor 50

Bindinc. heeft de zomer in zijn bol en deelt zonnebrandcrème -factor 50- uit bij vaste relaties van mediabureaus.

Zonaanbidders, cultuurliefhebbers, caravanbezitters, luxezoekers, crossgeneratie-stedentrippers: met de media van Bindinc. bereik je ze allemaal! Wij weten dus wie, maar ook hoe de 50-plusdoelgroep het liefst op vakantie gaat en daar kun je op inkopen! Natuurlijk cross-mediaal, en daarbij online al gericht op 18 jaar en ouder! Zo hebben we, naast segmentatie op demografie, zes verschillende levensfasesegmenten. Nieuwsgierig hoe dit eruit ziet? Kijk eens op www.bindinc.nl/adverteren en neem contact met ons op. We staan ook tijdens de zomervakantie voor je klaar.

Naast dat iedereen een tube zonnebrandcrème ontving, verlootten we ook nog eens twee luchtbedden; een luchtbedeiland in de vorm van een sappige meloen en een luchtbedmatras in de vorm van een zoete ananas.

Volgende week zullen we de laatste mediabureaus afgaan. Heb jij ons nu gemist? Mail dan naar an.anderiesen@bindinc.nl. Misschien hebben we nog wel een zonnebrandcrème voor jou liggen!

Een fijne zomer gewenst!

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Een nieuwe look voor de website Bindinc.Adverteren

19 maart 2018 | Algemeen | .Adverteren
De website Bindinc. Adverteren is aangepast aan de look-and-feel van de corporate Bindinc.-website en er meteen aan gekoppeld. Alle divisies van Bindinc. vind je nu op één plek; […]

Infographic: hoe denken lezers over MUZE

7 december 2017 | Algemeen | .Adverteren
In augustus van 2017 vond een onderzoek plaats onder lezers van het blad MUZE. Uit de resultaten hebben wij de voor u interessante gegevens gehaald die wij laten zien in een […]

Doe jij mee met onze prijzenbingo?

21 februari 2018 | .Adverteren
Heb jij hem al gekregen? Die YOLO-licious Bingo Bar?De YOLO-senior is in opkomst. Ze hebben als lijfspreuk 'carpe diem' en dit biedt grote kansen voor organisaties. Ze gaan uit eten, […]