Home / Nieuws / Thema’s in Blijtijds: Museumweek ed.16

Thema’s in Blijtijds: Museumweek ed.16

Blijtijds bestaat uit het gelijknamige online lifestyleplatform, een wekelijkse rubriek en het magazine dat vier keer per jaar verschijnt bij de zes programmagidsen van Bindinc.

Blijtijds verschijnt wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 687.000 is de rubriek onderdeel van het grootste platform voor de seniorendoelgroep in Nederland!

MUSEUMWEEK
De rubriek van 6 pagina’s in de zes programmagidsen van Bindinc. staat in editie 16 (18 t/m 24 april 2020) in het teken van de Museumweeek. Met deze rubriek bereiken wij wekelijks 1,5 miljoen senioren. U kunt hiervoor reserveren t/m 30 maart 2020 voor slechts € 1950,- (dat is € 325,- per titel).

Klik op het beeld om de aanbieding in het groot te lezen:

Voor meer informatie belt u 035 672 69 00 of neemt u contact op met uw accountmanager.
Vraag ook naar andere thema’s zoals musea, Moeder- en Vaderdag, zomer, eropuit, wonen, wijn, kerst.

Lees meer over Blijtijds:
Magazine Online

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Dubbeldikke zomernummers

5 april 2018 | .Adverteren
Van 12 juni t/m 24 augustus staan de programmabladen Avrobode, KRO Magazine en NCRV-gids in het teken van de zomer. Iedere editie wordt één bepaald land of bepaalde streek in het zonnetje […]
Bindinc

Case Nationale Veteranendag

16 augustus 2015 | .Adverteren
MAX Magazine geeft witte anjers wegMAX Magazine besteedde in juni 2015 op sympathieke en opvallende wijze aandacht aan de Nationale Veteranendag.Brieven aan de abonnees, aandacht […]

Case Staatsloterij 2014

22 februari 2015 | .Adverteren
Novemberprijzen.nlStaatsloterij had eind 2014 een succesvolle novemberprijzenactie in Mikro Gids.Branche           Sport & Spel Doel                  Leadgeneratie (nieuwe, […]