Home / Nieuws / Case Nationale Veteranendag

Case Nationale Veteranendag

MAX Magazine geeft witte anjers weg

MAX Magazine besteedde in juni 2015 op sympathieke en opvallende wijze aandacht aan de Nationale Veteranendag.

Brieven aan de abonnees, aandacht in de column van Jan Slagter, een gratis anjer en een indringend verhaal van twee initiatiefnemers.

Deze actie is vooral inspirerend voor goede doelen. Hebt u een leuk idee om uw activiteiten op een andere, originele manier te belichten, neem dan eens contact op met één van onze accountmanagers. Wij zijn graag bereid om met u van gedachten te wisselen over de inzet van één van onze titels bij een dergelijk leuk initiatief.

U kunt een e-mail sturen naar idee veteranenactie en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Bellen kan uiteraard ook, met Marchel Snoei:  (035)  672 6904 / 06 10 36 11 14.

      

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Case De Zonnebloem

15 februari 2016 | .Adverteren
Outsert; kerstkaartenverkoop De Zonnebloem adverteert al een aantal jaren in een paar van onze titels via een outsert, voorafgaand aan de kerstperiode, met kerstkaarten. Omdat dit […]

Case Leiden Marketing 2017

12 januari 2017 | Algemeen | .Adverteren
Leiden op de kaart voor de 50-plusdoelgroep In opdracht van Leiden Marketing heeft Bindinc. een boekje voor de wintermaanden geproduceerd. Het boekje telde 16 pagina’s en heeft een oplage […]

Case: producttest voor Molenaar badkamers

27 februari 2018 | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel voerde begin dit jaar een producttest uit voor Molenaar, via kwantitatief onderzoek en een interview met een lezeres die door hen een badkamerrenovatie heeft laten […]