Home / Nieuws / Case: producttest voor Molenaar badkamers

Case: producttest voor Molenaar badkamers

Het 50-PlusTestpanel voerde begin dit jaar een producttest uit voor Molenaar, via kwantitatief onderzoek en een interview met een lezeres die door hen een badkamerrenovatie heeft laten uitvoeren. Op deze manier krijgt de advertorial die hieraan is gewijd een persoonlijke tone-of-voice met echte quotes. De insteek van de advertorial: de badkamer vóór en ná de renovatie en de ervaringen van de lezeres.
Het resultaat is geplaatst in de edities 5, 6 en 7 van alle Bindinc.-titels, een mooi groot bereik voor Molenaar.

Iedereen blij: het panellid (zij mocht deelnemen aan de test en kreeg een extraatje van Molenaar), de lezers, omdat ze leuke content kregen – eens wat anders dan een platte advertentie – en een blije adverteerder. Betrouwbaar gegarandeerd vanuit het 50-PlusTestpanel. De respons is ook altijd hoog, omdat het mensen zijn die geïnteresseerd zijn in het testen van producten. Ook voor u een producttest uitvoeren? Neem contact op met Annemiek Lamers, tel. 06 15 09 28 62.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Case Nationale Veteranendag

16 augustus 2015 | .Adverteren
MAX Magazine geeft witte anjers wegMAX Magazine besteedde in juni 2015 op sympathieke en opvallende wijze aandacht aan de Nationale Veteranendag.Brieven aan de abonnees, aandacht […]

Case Staatsloterij 2014

22 februari 2015 | .Adverteren
Novemberprijzen.nlStaatsloterij had eind 2014 een succesvolle novemberprijzenactie in Mikro Gids.Branche           Sport & Spel Doel                  Leadgeneratie (nieuwe, […]

Case Leiden Marketing 2017

12 januari 2017 | Algemeen | .Adverteren
Leiden op de kaart voor de 50-plusdoelgroep In opdracht van Leiden Marketing heeft Bindinc. een boekje voor de wintermaanden geproduceerd. Het boekje telde 16 pagina’s en heeft een oplage […]