Home / Nieuws / Case Staatsloterij 2012

Case Staatsloterij 2012

Admailing Staatsloterij

In editie 12-2012 ontvingen abonnees van de Avrobode, Televizier en TVFilm een persoonlijke brief uit naam van de titel (Admailing) met een uniek aanbod.

Branche          Loterijen
Doel                 Werving
Doelgroep      18+
Looptijd          Editie 12, 2012
Mediumtype  Avrobode, Televizier, TVFilm; Admailing

Campagne
Elke maand 10.000 euro! 30 jaar lang…

Concept
In editie 12-2012 ontvingen abonnees van de Avrobode, Televizier en TVFilm een persoonlijke brief uit naam van de titel (Admailing) met een uniek aanbod: Twee gratis loten voor de Koninginnedagtrekking (Hoofdprijs, elke maand 10.000 euro, 30 jaar lang!). Ter ondersteuning van de admailing is een 1/1 pagina geplaatst op cover 4 en is een adressenbestand afgenomen voor een eigen DM-actie.

In deze campagne was er een nauwe samenwerking tussen de klant en de redactie.

Doelstellingen
Doelstelling van de Staatsloterij was het werven van nieuwe automatische spelers. Daarom is gekozen voor een admailing; deze is persoonlijk, endorsed, specifiek en zeer verkoopgericht. De admailing heeft bovendien een ‘voorsprong’ op andere direct mail omdat deze de ontvanger – uit naam van de titel – persoonlijk aanspreekt en op briefpapier van de titel is gedrukt.

Oplage
356.000 exemplaren/huishoudens.

Uitvoering
Admailing meegeseald achter op cover in de gehele abonnee-oplage van de titels.

Resultaten
Het resultaat per titel was succesvol.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Uw boekrecensie op de Boekenweek-themapagina

22 januari 2019 | Algemeen | .Adverteren
In de 84e Boekenweek worden boeken over moederschap in het zonnetje gezet; het thema is ‘De moeder de vrouw’.In onze titels besteden we aandacht aan de Boekenweek met een pagina die we […]

Dubbeldikke zomernummers

5 april 2018 | .Adverteren
Van 12 juni t/m 24 augustus staan de programmabladen Avrobode, KRO Magazine en NCRV-gids in het teken van de zomer. Iedere editie wordt één bepaald land of bepaalde streek in het zonnetje […]

Advertentieverkoop voor Story

22 februari 2018 | .Adverteren
Bindinc. Adverteren verrijkt het portfolio met de verkoop van advertentieruimte en branded content voor entertainmentblad Story! Met de toevoeging van Story stapelen we in ons totale […]