Home / Nieuws / Doe jij mee met onze prijzenbingo?

Doe jij mee met onze prijzenbingo?

Heb jij hem al gekregen? Die YOLO-licious Bingo Bar?

De YOLO-senior is in opkomst. Ze hebben als lijfspreuk ‘carpe diem’ en dit biedt grote kansen voor organisaties. Ze gaan uit eten, schaffen een caravan aan of zetten de bloemetjes buiten. Dus zeker niet per se oud, grijs en hulpbehoevend, maar een zeer interessante en welvarende doelgroep om je communicatie op in te steken!

Bindinc. is expert in het bereiken van deze doelgroep en biedt hiervoor de juiste kanalen. Met onze printtitels bereiken we ruim 2,6 miljoen lezers per week waarvan 2 miljoen 50 jaar en ouder is. Dat is dus altijd bingo! En vergeet vooral de online massabereikkanalen TVGids.nl en het Entertainment-bereikspakket niet!

Wil je nu ook deze Yolo-licious chocoladereep ontvangen en daarmee meedoen met onze prijzenbingo? Stuur dan snel een mail met in het onderwerp ‘bingo’ naar communicatie@bindinc.nl en we sturen je er eentje op. Let op: op = op!

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

De Young at Heart-doelgroep: korte metten maken met vooroordelen!

13 september 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
De Young at Hearts (Y@H's); Nederlanders die graag genieten van het leven door uit eten te gaan, een caravan aan te schaffen of de bloemetjes buiten te zetten, komen goed mee op social […]

Case Staatsloterij 2014

22 februari 2015 | .Adverteren
Novemberprijzen.nlStaatsloterij had eind 2014 een succesvolle novemberprijzenactie in Mikro Gids.Branche           Sport & Spel Doel                  Leadgeneratie (nieuwe, […]

Infographic: hoe denken lezers over MUZE

7 december 2017 | Algemeen | .Adverteren
In augustus van 2017 vond een onderzoek plaats onder lezers van het blad MUZE. Uit de resultaten hebben wij de voor u interessante gegevens gehaald die wij laten zien in een […]