Home / Nieuws / Interactiviteit in digitale magazines werkt!

Interactiviteit in digitale magazines werkt!

Er zijn steeds meer magazines die naast de printversie ook een digitaal exemplaar uitbrengen. Doorgaans staat er hetzelfde in, maar de toevoeging van interactieve features, zoals links, social media-buttons en filmpjes, verrijkt de content. Ook Bindinc. brengt verrijkte specials als digitale themagidsen uit.

Maar wat is nu de leeservaring van de consument? Zijn zij er blij mee? Het was door eerder onderzoek al bekend dat het op de jongere consument, rond de 21 jaar, een positieve uitwerking heeft, maar hoe zit dat met de doelgroep van 25-45 jaar? Deze blog geeft het antwoord.

Lees het artikel (blog) op SWOCC.nl.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Responskracht met het 50-PlusTestpanel

20 februari 2018 | .Kenniscentrum | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel is in 2018 goed van start gegaan en volop actief. Twee mooie producttesten zijn dit jaar uitgevoerd voor klanten van Bindinc. Adverteren; Molenaar en Kruidvat. De […]

Case special Nalaten 2017

5 december 2017 | .Publishing | Algemeen | .Adverteren
In editie 45 van Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine werd een special meegehecht over Nalaten. Ruim 914.000 lezers worden daarmee bereikt met - meer dan ooit - interesse in tips en […]

Volop kansen voor conversie in de online special

26 oktober 2017 | .Adverteren
Uit onderzoek van Mediatest bleek al dat conversie-opties binnen online magazines goed gewaardeerd worden door consumenten. Men verwacht het zelfs terug te zien in online […]