MAX Magazine groeit in 2018 met ruim 18 procent
De betaalde oplage van het enige groeiende omroepblad is in de eerste week van 2019 boven de 160.000* gekomen. Zowel eigen berichtgeving als de NOM-oplagecijfers laten dat zien. Ook te lezen in het persbericht. En de verwachting die ook de uitgever, Peter Contant, onderschrijft, is dat dit in 2019 blijft doorgroeien.
Redenen genoeg om te adverteren!
Het magazine bevat naast de uitzendschema’s interessante artikelen die aansluiten bij de actualiteit en de leefwereld van de actieve 50-plusser. Denk hierbij aan vaste rubrieken over onder meer gezondheid. Zelfs het lettertype is afgestemd op 50-plussers. Abonnees ontvangen het omroepblad in de brievenbus, maar het blad is ook los te koop in bijvoorbeeld de supermarkt. Dat zorgt voor een nog groter bereik onder 50-plussers voor u als adverteerder!
- Met een advertentie in MAX Magazine bereik je duizenden 50-plussers, veelal van het consumententype ‘ondernemende ouderen’.
- Kies voor een paginavullende advertentie voor maximale impact of inspireer met een kleiner formaat.
- De advertorial als voorbeeld van branded content, veelgelezen, omdat de lezer deze manier van presenteren geloofwaardig vindt.
- Storytelling; goede doelen die onder de aandacht willen brengen wat er voor goed werk wordt gedaan met de donaties die ze ontvangen, kunnen adverteren via persoonlijke verhalen over een bepaald project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de inzet van een donateur of vrijwilliger.
- En adverteer eens binnen de Uittips of op de pagina Binnenstebuiten met bijvoorbeeld boeken- en lifestyletips.
Nieuwsgierig naar de tarieven & advertentieformaten / aanleverplanning / aanleverspecificaties? Bekijk deze hier.
Als u op zoek bent naar meer informatie of tailor-made samenwerkingen, neem dan contact op met Annemiek Lamers op 06 15 09 28 62.
*Bron: actuele cijfers van MAX Magazine. De NOM-cijfers wijken daarvan af, omdat deze een gemiddelde weergeven over een afgesloten periode.
Inschrijven nieuwsbrief Bindinc.
U kunt zich hier inschrijven voor de Bindinc. Kenniscentrum nieuwsbrief.
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

