Home / Nieuws / Onverminderde groei MAX Magazine; adverteren loont

Onverminderde groei MAX Magazine; adverteren loont

MAX Magazine groeit in 2018 met ruim 18 procent
De betaalde oplage van het enige groeiende omroepblad is in de eerste week van 2019 boven de 160.000* gekomen. Zowel eigen berichtgeving als de NOM-oplagecijfers laten dat zien. Ook te lezen in het persbericht. En de verwachting die ook de uitgever, Peter Contant, onderschrijft, is dat dit in 2019 blijft doorgroeien.

Redenen genoeg om te adverteren!
Het magazine bevat naast de uitzendschema’s interessante artikelen die aansluiten bij de actualiteit en de leefwereld van de actieve 50-plusser. Denk hierbij aan vaste rubrieken over onder meer gezondheid. Zelfs het lettertype is afgestemd op 50-plussers. Abonnees ontvangen het omroepblad in de brievenbus, maar het blad is ook los te koop in bijvoorbeeld de supermarkt. Dat zorgt voor een nog groter bereik onder 50-plussers voor u als adverteerder!

  • Met een advertentie in MAX Magazine bereik je duizenden 50-plussers, veelal van het consumententype ‘ondernemende ouderen’.
  • Kies voor een paginavullende advertentie voor maximale impact of inspireer met een kleiner formaat.
  • De advertorial als voorbeeld van branded content, veelgelezen, omdat de lezer deze manier van presenteren geloofwaardig vindt.
  • Storytelling; goede doelen die onder de aandacht willen brengen wat er voor goed werk wordt gedaan met de donaties die ze ontvangen, kunnen adverteren via persoonlijke verhalen over een bepaald project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de inzet van een donateur of vrijwilliger.
  • En adverteer eens binnen de Uittips of op de pagina Binnenstebuiten met bijvoorbeeld boeken- en lifestyletips.

Nieuwsgierig naar de tarieven  & advertentieformaten / aanleverplanning / aanleverspecificaties? Bekijk deze hier.
Als u op zoek bent naar meer informatie of tailor-made samenwerkingen, neem dan contact op met Annemiek Lamers op 06 15 09 28 62.

*Bron: actuele cijfers van MAX Magazine. De NOM-cijfers wijken daarvan af, omdat deze een gemiddelde weergeven over een afgesloten periode.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Adverteer voordelig in MAX Magazine

3 februari 2016 | .Adverteren
Met als motto 'Uw gids voor tv en plezierig leven' bereikt MAX Magazine van Omroep Max sinds 2013 elke week duizenden actieve 50-plussers. Het blad bevat naast de uitzendschema’s […]

Winactie Kookworkshop Miljuschka Witzenhausen

22 januari 2019 | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Wil je meedoen aan de exclusieve kookworkshop? Lees dan snel verder. Meedoen is makkelijk en winnen natuurlijk gewoon leuk!Op donderdagavond 7 maart van 18.00 uur tot 22.30 uur gaan we […]

Kerstbomenevent groot succes

18 december 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | Algemeen | .Adverteren
Op 8 december waren zo'n 200 personen te gast op ons winterse feestje in Bunnik. Tussen 14.00 en 16.30 uur kon er worden gegeten van het buffet met broodjes gezond, broodjes rookworst en […]