Home / Nieuws / Responskracht met het 50-PlusTestpanel

Responskracht met het 50-PlusTestpanel

Het 50-PlusTestpanel is in 2018 goed van start gegaan en volop actief. Twee mooie producttesten zijn dit jaar uitgevoerd voor klanten van Bindinc. Adverteren; Molenaar en Kruidvat. De leden van het panel hebben het kenmerk dat ze trouwe lezers zijn van de titels van Bindinc., 50 jaar of ouder zijn en zij hebben een hoog responscijfer op uitnodigingen voor testen.

Overige feiten van het 50-PlusTestpanel:

  • -Ruim 1300 panelleden met een gemiddelde leeftijd van 63 jaar.
  • -Lezers van de titels Avrobode, KRO Magazine, NCRV-gids, Mikro Gids, TVFilm en Televizier.
  • -Veelal lid sinds 2014.
  • -Resultaten van het 50-PlusTestpanel worden gedeeld met de panelleden, op social media, de website van het 50-PlusTestpanel en op de website van Bindinc.
  • -Gemiddeld responscijfer van 60%.
  • -Resultaten van het 50-PlusTestpanel worden verwerkt in advertorials en op communicatiekanalen van de klant zelf.

Bent u benieuwd wat het 50-PlusTestpanel voor uw product of dienst kan betekenen? Neem dan contact op met Annemiek Lamers.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Echte 50-plussers beoordelen producten en diensten in het 50-PlusTestpanel

31 augustus 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel bestaat uit ruim 1300 50-plussers die popelen om jouw product of dienst te testen en hun mening te delen. Deze 50-plussers zijn goed te segmenteren, want wij weten van […]

Bindinc. biedt special-op-maat

11 maart 2017 | .Custom Media | .Adverteren
Op zoek naar een umfeld waar uw branche naadloos in past? Bindinc. Custom Media biedt een nieuwe propositie aan met een bereik van 1,2 miljoen huishoudens per week! De klant kan zijn eigen […]

Magazines zijn behoorlijk effectief

5 april 2018 | .Adverteren
Wat men denkt over het belang van magazines verschilt met de werkelijkheid. Zo presteren ze op diverse punten veel beter dan verwacht door marketeers.Ebiquity onderzocht dit […]