Home / Nieuws / Storytelling via nieuwe rubriek

Storytelling via nieuwe rubriek

Storytelling-rubriek ‘[iemand] maakt het verschil’

Een reeks van 6 met iedere week een verhaal over een bijzondere gift, zoals bijvoorbeeld een project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de inzet van een bepaald persoon (donateur, vrijwilliger). Iets wat zonder deze persoon niet zomaar verwezenlijkt zou zijn. De creatie van de rubriek is in handen van onze eigen redactie.

Bereik print
De rubriek verschijnt wekelijks in editie 18 t/m 23 van Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine. Het gezamenlijke bereik is 873.900, waarvan de helft 65 jaar of ouder is. Het merendeel doneert aan meer dan één goed doel en een flinke groep steunt veel goede doelen (bron: NOM Print Doelgroep Monitor 2017).

Bereik online
Digitale verrijking van het verhaal vindt de lezer op themagidsen.nl, een goed gewaardeerde kiosk met online magazines. Denk bij verrijking aan bijvoorbeeld:
• een videoreportage of fotoalbum.
• leadgeneratie (aanmeldformulier, verwijzing eigen kanaal).
• achtergrondinformatie bij het verhaal.

Adverteren
Bruto tarief voor één verhaal in de drie titels én online verrijking zonder korting € 18.987,-.
Reserveer nu en ontvang ruim 65% introductiekorting: één verhaal in drie gidsen voor € 6.000,-!*

* Adverteerder levert content aan, indien gewenst kunnen wij tegen meerprijs de gehele productie verzorgen (interviews, fotografie, etc.). Tarief is inclusief eindredactie en vormgeving van de rubriek en de pagina op themagidsen.nl, maar exclusief btw en zonder tussenkomst van derden.

Planning
Deze zes edities zijn allemaal uitverkocht. Bij belangstelling wordt er gekeken of er meer edities beschikbaar gemaakt kunnen worden voor de rubriek storytelling. Informeer naar de mogelijkheden.

Contact
Neem contact op met Marchel Snoei of via 06 10 36 11 14.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Case: de toegift van …

18 mei 2019 | Goede doelen | Algemeen | .Adverteren
De toegift van ... is een reeks van ca. 6 rubrieken met iedere week een verhaal over een bijzondere gift, zoals bijvoorbeeld een project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de […]

Onderzoek ‘What’s next after the acceptgiro?’

31 oktober 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Goede doelen | Algemeen | .Adverteren
In een grootschalig onderzoek onder consumenten in Nederland zoekt Bindinc. naar de mogelijkheden voor het verzamelen van NAW-gegevens nu banken die niet meer uitleveren aan charitatieve […]

Storytelling maakt het verschil

18 januari 2018 | .Custom Media
Deze propositie in de titels Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine, bestaat uit een serie persoonlijke verhalen over een bepaald project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de […]