Home / Nieuws / Storytelling via nieuwe rubriek

Storytelling via nieuwe rubriek

Storytelling-rubriek ‘[iemand] maakt het verschil’

Een reeks van 6 met iedere week een verhaal over een bijzondere gift, zoals bijvoorbeeld een project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de inzet van een bepaald persoon (donateur, vrijwilliger). Iets wat zonder deze persoon niet zomaar verwezenlijkt zou zijn. De creatie van de rubriek is in handen van onze eigen redactie.

Bereik print
De rubriek verschijnt wekelijks in editie 18 t/m 23 van Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine. Het gezamenlijke bereik is 873.900, waarvan de helft 65 jaar of ouder is. Het merendeel doneert aan meer dan één goed doel en een flinke groep steunt veel goede doelen (bron: NOM Print Doelgroep Monitor 2017).

Bereik online
Digitale verrijking van het verhaal vindt de lezer op themagidsen.nl, een goed gewaardeerde kiosk met online magazines. Denk bij verrijking aan bijvoorbeeld:
• een videoreportage of fotoalbum.
• leadgeneratie (aanmeldformulier, verwijzing eigen kanaal).
• achtergrondinformatie bij het verhaal.

Adverteren
Bruto tarief voor één verhaal in de drie titels én online verrijking zonder korting € 18.987,-.
Reserveer nu en ontvang ruim 65% introductiekorting: één verhaal in drie gidsen voor € 6.000,-!*

* Adverteerder levert content aan, indien gewenst kunnen wij tegen meerprijs de gehele productie verzorgen (interviews, fotografie, etc.). Tarief is inclusief eindredactie en vormgeving van de rubriek en de pagina op themagidsen.nl, maar exclusief btw en zonder tussenkomst van derden.

Planning
Deze zes edities zijn allemaal uitverkocht. Bij belangstelling wordt er gekeken of er meer edities beschikbaar gemaakt kunnen worden voor de rubriek storytelling. Informeer naar de mogelijkheden.

Contact
Neem contact op met Marchel Snoei of via 06 10 36 11 14.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Korting op het 50-plusbereikspakket!

21 februari 2018 | .Adverteren
Bereik 1 op de 4 50-plussers. Zet in op het 50-plusbereikspakket van Bindinc. met 30% korting*!Het 50-plusbereikspakket bestaat uit Avrobode, Televizier, KRO Magazine, Mikro Gids, […]

Case: producttest voor Molenaar badkamers

27 februari 2018 | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel voerde begin dit jaar een producttest uit voor Molenaar, via kwantitatief onderzoek en een interview met een lezeres die door hen een badkamerrenovatie heeft laten […]

Magazines zijn behoorlijk effectief

5 april 2018 | .Adverteren
Wat men denkt over het belang van magazines verschilt met de werkelijkheid. Zo presteren ze op diverse punten veel beter dan verwacht door marketeers.Ebiquity onderzocht dit […]