Home / Nieuws / Annemiek Lamers stelt zich voor

Annemiek Lamers stelt zich voor

Annemiek Lamers, teamleider cross-media binnen Bindinc., stelt zich voor.
“Ik ben al geruime tijd werkzaam binnen de media. Wie ben ik: vrouw, moeder, 50+? Nee, het laatste nog niet …

Maar als ik dat ben, zou ik dan in een hokje gestopt willen worden als 50-plusser? Nee. Want als ik over de 50 ga, dan ben ik niet gelijk aan iemand die 65 of 75 jaar is, toch?!
Elke leeftijdsfase heeft andere behoeftes en wensen. De 50-plusser die nog volop werkt, zorgt voor het gezin en de omgeving en geniet van eten, drinken, wonen, reizen, die is toch zeker anders dan de 65-plusser die net gestopt is met werken en alles kan en mag doen waar hij zin in heeft? Het moment waarnaar wordt uitgekeken, het is dan de tijd dat als individu weer vooropstaat. En het moment dat je bewust geld uitgeeft aan bepaalde zaken en je dat doet omdat jíj dat wilt. Of juist iemand die 75-plus is, iemand met misschien een zorgbehoefte. Alleen daarom intrigeerde Bindinc. mij al.

Maar het feit dat Bindinc. proposities en producten ontwikkelt op al deze segmenten, was voor mij de reden om te zeggen: ‘join the Bindinc.-team’.
En binnen dit team ben ik altijd samen met de klant en het bureau op zoek naar de beste oplossing om de doelgroep te bereiken.
En hoe we dat aanpakken, dat kan iedere keer anders zijn. ‘New skool’ (mobile, push, online, social), ‘old skool’ (print), alles is mogelijk. Of, zoals tegenwoordig wordt gezegd, we denken next skool, waarbij het het belangrijkste is dat de campagneconcepten opvallen, beklijven en überhaupt effectief zijn.

Effectief voor de doelgroep en effectief voor de klant en/of het bureau. En hoe leuk is het dat je dat mag ontwikkelen voor deze 50-plusdoelgroep! De doelgroep in Nederland die nog steeds groeit en in 2025 ruim 42% van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigd! Een groep die nu al ruim 6,6 miljoen 50-plussers omvat in Nederland en die ruim 70% van het Nederlands vermogen in handen heeft (exclusief woning/pensioen). Wat ik zelf opvallend vind, is dat er in het verleden vaak nog werd neergekeken op deze doelgroep. Maar dat is duidelijk aan het veranderen, marketing-minded Nederland is zich zeker meer bewust van de kracht van deze groep.

Maar mocht je vragen hebben of nog twijfelen, dan kom ik graag langs om hierover te praten. Want voor wie kan deze doelgroep niet interessant zijn? En hoe kun je deze kritische consument het beste aanspreken? Werkt contentmarketing wel of niet op deze doelgroep? We weten het binnenkort, want de uitkomsten van het onderzoek komen eraan.

Al met al ben ik blij dat ik mag werken binnen Bindinc. op een aantal hele interessante branches, variërend van zorg, gezondheid en beauty tot aan kunst & cultuur. Bindinc. is de uitgeverij die gespecialiseerd is in het gidsen. Dit jaar zullen we de doelgroep ook naar een groot aantal nieuwe producten gidsen.

Mocht je eens met mij van gedachten willen wisselen over deze doelgroep, neem gerust contact op.”

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Even voorstellen: Mick den Dijker

5 april 2018 | Algemeen
Mijn naam is Mick den Dijker en ik ben werkzaam voor Bindinc. Online. Mijn focus ligt op dé online gidsen van Nederland, namelijk TVGids.nl, Televizier.nl, Veronica Magazine, Veronica […]

Wij stellen u voor: Rob-Jaap van Bindinc. Content Marketing

5 december 2017 | Algemeen | .Adverteren
"Mijn passie is bedrijven verder te helpen met het vermarkten van hun verhaal"Voor het waarom neem ik u graag mee terug in de tijd. Na mijn studie Communicatiewetenschap ben ik mijn […]

Ouderen produceren evenveel nieuwe hersencellen als tieners

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Zorg | Algemeen | Algemeen
Ouderdom mag dan met gebreken komen, maar het vermogen om nieuwe hersencellen aan te maken blijft bestaan. Gezonde mensen van in de zeventig lijken net zo veel nieuwe neuronen te […]