Home / Nieuws / Bindinc. lanceert Blijtijds

Bindinc. lanceert Blijtijds

Het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland!

Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds-magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm. Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 535.000 is Blijtijds het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland!

Blijtijds gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezondheid en goed bekeken. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.

Magazine
Vier keer per jaar verschijnt Blijtijds als apart magazine bij de programmagidsen. In het magazine besteden wij aandacht aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Kortom, het is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser. Blijtijds staat vol need to know en nice to know artikelen, handige stappenplannen en tips voor een nóg leuker leven.

Rubriek
Vanaf 2020 starten we ook met de wekelijkse Blijtijds-rubriek in de zes programmagidsen van Bindinc. Deze rubriek staat boordevol artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform. Zodat we wekelijks aandacht kunnen besteden aan mooie artikelen en praktische tips. Met deze rubriek bereiken wij wekelijks 1,5 miljoen senioren.

Online
Fans hoeven Blijtijds nooit te missen. Blijtijds.nl biedt dagelijks de beste tips over lifestyle, gezondheid, wonen, geld en relaties. De ideale manier om inspiratie en ideeën op te doen en altijd bij de tijd te blijven. Blijtijds is het grootste crossmediale seniorenplatform dat bestaat uit een magazine, rubriek en website. In de bijlage vindt u vrij te gebruiken beeldmateriaal van Blijtijds.

Blijtijds platform met magazine, rubriek en online platform 

———————————————————————————————————————————

Noot voor de redactie
Blijtijds Magazine verschijnt op 3 en 4 december bij de abonnees van de programmagidsen.
Voor meer informatie neemt u contact op met:

Kim de Jong – Redactie Blijtijds
E-mailadres: Kim.dejong@bindinc.nl
Tel.: 035 672 68 20

Marielle Huijs – Marketingmanager
E-mailadres: Marielle.huijs@bindinc.nl
Tel.: 06 31 92 99 67

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nederlanders verdienen steeds meer

27 maart 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Financieel | Algemeen
Het totaal van het reëel beschikbaar inkomen van de Nederlandse huishoudens is afgelopen jaar (2017) met 1,5 procent gestegen. Dit is alweer het vierde achtereenvolgende jaar dat […]

De vele gezichten van vijftigers

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
In 50-plusmarketing worden vijftigers maar al te vaak op een hoop gegooid met zestig-, zeventig- en tachtigjarigen, terwijl vijftigers nog lang niet klaar zijn voor een rollator of […]

Mode sterke stijger in online bestedingen

12 juni 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Nederlandse consumenten van 15 jaar en ouder hebben in het eerste kwartaal van 2017 5,55 miljard euro uitgegeven bij webwinkels, verdeeld over 44,43 miljoen aankopen.Dat komt neer op […]