Home / Nieuws / Branded content werkt; voor iedereen

Branded content werkt; voor iedereen

Branded content werkt, omdat de lezer deze manier van presenteren prettig en geloofwaardig vindt. De themarubrieken inspireren en informeren de lezer op het gebied van trends en tips die passen bij de actieve 50-plusser. Omdat ook de opmaak van de rubriek in een aansprekende ‘look-and-feel’ wordt gebracht, staat die dicht bij de betreffende titel: NCRV-gids, Avrobode, Televizier en KRO Magazine.

De onderwerpen worden rondom een bepaald thema uitgelicht. Die worden bepaald door de redactie, zij kennen de lezer als geen ander, en de content is een mix van commerciële en redactionele aandacht. Het valt op een leest en bewaart makkelijk. De thema’s zijn gebaseerd op de periode in het jaar (lentekriebels, zomer in je bol, warme winter, etc.). De focus ligt op de onderwerpen Even weg | Fit en gezond | Actief | Geldtips | In en om het huis & Culturele tips.

De redactie van Bindinc. denkt graag met je mee over de inhoud van je boodschap. Vraag je accountmanager naar de verschillende themarubrieken. In de pdf staat de propositie die we aanbieden met voorbeeldpagina’s zoals deze eruit kunnen zien. Op dit moment publiceren we 1/1 pagina’s.

Wil je meer informatie over de thema’s of ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze salesafdeling: (035) 672 69 00.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Case special Nalaten 2017

5 december 2017 | .Publishing | Algemeen | .Adverteren
In editie 45 van Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine werd een special meegehecht over Nalaten. Ruim 914.000 lezers worden daarmee bereikt met - meer dan ooit - interesse in tips en […]

Persbericht: Branded content met relatief veel beeld het meest effectief

1 november 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | .Adverteren
Onderzoek naar contentmarketing binnen print voor 50-plussers Hilversum, 31 oktober 2018 - Het blijkt dat branded content met een beeldverhouding van 30% tekst en 70% beeld in sterkere […]

Volop kansen voor conversie in de online special

5 december 2017 | Algemeen | .Adverteren
Uit onderzoek van Mediatest bleek al dat conversie opties binnen online magazines goed gewaardeerd worden door consumenten. Men verwacht het zelfs terug te zien in online […]