Home / Nieuws / Case Leiden Marketing 2017

Case Leiden Marketing 2017

Leiden op de kaart voor de 50-plusdoelgroep
In opdracht van Leiden Marketing heeft Bindinc. een boekje voor de wintermaanden geproduceerd. Het boekje telde 16 pagina’s en heeft een oplage van 200.000 exemplaren, bijgesloten bij MAX Magazine en Libelle.

Boodschap: Leiden als gezellige stad positioneren binnen de 50-plusdoelgroep met haar vele musea, bezienswaardigheden, gezellige horecagelegenheden.

Doelstelling: Leiden laden als gezellige cultuurstad en conversie genereren voor de hotels middels aanbiedingen, speciaal voor de participerende hotels.

Klik op onderstaande afbeelding om te bladen door deze editie.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Case De Zonnebloem

15 februari 2016 | .Adverteren
Outsert; kerstkaartenverkoop De Zonnebloem adverteert al een aantal jaren in een paar van onze titels via een outsert, voorafgaand aan de kerstperiode, met kerstkaarten. Omdat dit […]

Case: Hoor!

19 maart 2019 | Algemeen | .Adverteren
Unieke samenwerking met Specsavers en MAX Magazine in hoorwekenDoel: Specsavers zet samen met MAX Magazine een gehoorspecial op met het doel lezers bewust te maken van gehoorproblemen […]

Case Exclusieve ticketshop musicalclubs

16 februari 2016 | Algemeen | .Adverteren
Speciaal kortingsaanbod Begin maart 2016 zijn de musicalclubs gelanceerd. Ieder programmablad heeft haar eigen musicalclub met goedlopende aanbiedingen.De lezers van de […]