Home / Nieuws / Consument vertrouwt magazinemerken

Consument vertrouwt magazinemerken

Het vertrouwen in social media is steeds meer aan het dalen. Slechts 19% van de consumenten geeft aan social media te vertrouwen.

Door nieuwe technologieën op de markt worden de consumenten steeds banger. De consument heeft nog veel moeite om onderscheid te maken tussen betrouwbare en niet betrouwbare informatie.

Betrouwbare merken zijn een belangrijk filter voor de consument. Waarbij echte journalistiek met 5% is gestegen. De binding tussen consument en uitgever blijft bestaan.

Lees het volledige artikel op adformatie.nl.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Social media: een verslaving voor jongvolwassenen

31 mei 2018 | .Kenniscentrum | Media en telecom | Algemeen
Nederlanders zijn steeds vaker en steeds meer online te vinden. Voor de doelgroep 18- tot 25-jarigen is er zelfs sprake van een socialmedia-verslaving, waarbij zelfs 29 procent aangeeft […]

Nederlander gebruikt ondanks besef van gevaren massaal telefoon in verkeer

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Media en telecom | Algemeen
Desondanks dat driekwart van de Nederlanders het gevaarlijk vindt om in het verkeer een telefoon te gebruiken, doet 60 procent dit toch. Dat meldt het instituut voor Wetenschappelijk […]

De seniorendoelgroep wordt steeds ‘serieuzer’ genomen door adverteerders

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Algemeen
Naast dat adverteerders en marketeers de seniorendoelgroep steeds meer omarmen, is ook de televisiewereld vaker geïnteresseerd in programma's voor ouderen. Zo merkt ONS (vroeger […]