Home / Nieuws / Even voorstellen: Mariska van Beuzekom

Even voorstellen: Mariska van Beuzekom

Mariska van Beuzekom werkt 10 jaar voor Bindinc. als Accountmanager binnendienst. Dit keer hebben we haar gevraagd om wat te vertellen over haarzelf en haar werkzaamheden.

Hallo, ik ben Mariska van Beuzekom en werk al meer dan 20 jaar in de media, waarvan nu al heel wat jaren met plezier binnen het salesteam van Bindinc. Het heeft me nog geen dag verveeld. Zowel de markt, ons salesteam als Bindinc. zijn continu in beweging. Het samenwerken met gezellige, gedreven collega’s, ook buiten onze afdeling, en een mooie werkomgeving werken hier zeker ook positief aan bij.

Ik ben medeverantwoordelijk voor klanten in de branche kunst & cultuur, en filmdistributeurs, omroepen en beurzen. Met deze klanten zet ik leuke samenwerkingen op in de programmabladen én in de twee kwartaaluitgaves: het mooie kunstmagazine MUZE en het kleurrijke magazine De Verwondering. Deze samenwerkingen kunnen bestaan uit advertenties, al dan niet in combinatie met redactionele aandacht en/of win-/kortingsacties, zowel in print als online als op social (waar recent ook Vive+ een doeltreffend platform voor biedt). Zo hebben bijvoorbeeld al heel veel lezers de weg gevonden naar interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en concerten. Klant blij, lezers blij, wij blij. Wil je meer hierover weten, dan hoor ik dat graag!

Afgelopen jaar ben ik ook het digitale team gaan ondersteunen, voornamelijk voor TVGids.nl (net vernieuwd!), de site en app. Er zijn hele creatieve, gave maatwerkcampagnes opgezet, waarbij ik meer en meer leer over digitale mogelijkheden. De doorlooptijd om een campagne live te zetten kan razendsnel gaan. Andere, jongere doelgroep dan de lezers van de programmabladen. Met het daadwerkelijk toepassen van consultative selling, crossmediaal, bieden we echte oplossingen voor klanten.

Voor MAX Magazine en VARAgids doe ik een specifiek gedeelte van de financiële administratie. Samen met het ondersteunen van de Accountmanagers van de buitendienst, de Salesmanager én het meewerken aan en oplossen van complexe vraagstukken, maakt het mijn werk zeer divers en leuk!

Inmiddels behoor ik tot de 50-plussers, de doelgroep van onze bladen. Maar wie/wat is deze grote doelgroep? De behoeftes, interessegebieden en levensfases van iemand van begin 50 en bijvoorbeeld rond de 80 verschillen enorm. Ik ben samenwonend, zonder kinderen. Naast mijn werk zet ik me vaak in voor de paardensport. Het opleiden van een jong dressuurpaard tot en met de subtop en jureren zijn mijn passies. Discipline, doorzettingsvermogen, doelen stellen, empathie en objectief beoordelen volgens opgestelde regels zijn hierbij van groot belang en ik haal hier veel positieve energie uit. Het mooie is dat dit ook heel goed van toepassing is op mijn werk.

Ik zie de toekomst voor Bindinc. rooskleurig tegemoet. We zijn naast het maken van de programmabladen volop bezig met innovatieve ideeën. Ik ben trots dat ik hier deel van uit mag maken. Houd Bindinc. maar in de gaten!

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Hef het glas op de komende successen!

18 december 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | Algemeen | .Adverteren
Life is too short – eat the cookie!2018 loopt op zijn eind. Na maanden buffelen kun jij eindelijk evalueren wat jouw inspanningen hebben betekend voor jouw organisatie. Zijn jullie […]

Kerstbomenevent groot succes

18 december 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | Algemeen | .Adverteren
Op 8 december waren zo'n 200 personen te gast op ons winterse feestje in Bunnik. Tussen 14.00 en 16.30 uur kon er worden gegeten van het buffet met broodjes gezond, broodjes rookworst en […]

Nieuw: Rondetafelgesprek Nalatenschappen

4 september 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Discussieer mee tijdens het rondetafelgesprek van Bindinc. Kennsicentrum over het thema 'Nalatenschap'. Wat zijn de do's don'ts in de communicatie? Wie benader je en en hoe?Als u ook […]