Home / Nieuws / Even voorstellen: Mick den Dijker

Even voorstellen: Mick den Dijker

Mijn naam is Mick den Dijker en ik ben werkzaam voor Bindinc. Online. Mijn focus ligt op dé online gidsen van Nederland, namelijk TVGids.nl, Televizier.nl, Veronica Magazine, Veronica Superguide en TotaalTV. Maandelijks bereiken wij 5,1 miljoen unieke tv-liefhebbers per maand.

Op zoek gaan naar nieuwe partijen waarmee wij creatieve en toffe campagnes kunnen opzetten vind ik het leukste aan mijn werk. In de huidige situatie wordt de consument overspoeld met reclames. Ik vind het belangrijk om op zoek te gaan naar partijen die wij een unieke waarde kunnen aanbieden binnen het juiste umfeld. De gebruiker moet een dergelijke campagne als gaaf, interessant en/of bruikbaar ervaren.

Zoals bekend wordt de wereld steeds meer digitaal. Dat betekent dat er ook steeds meer nieuwe digitale mogelijkheden komen op het gebied van advertising. Enerzijds brengt dat een aantal risico’s met zich mee, zoals de nieuwe GDPR-wet die eraan komt. Stiekem ben ik zeer benieuwd wie de eerste slachtoffers zijn die daardoor zullen vallen. Anderzijds brengt dit ook weer een aantal nieuwe kansen voor mij als digital consultant en die verken ik graag met je.

Omdat ik de helft van een eeneiige tweeling ben, heb ik altijd al sterk de behoefte gevoeld om mezelf zo onderscheidend mogelijk op te stellen. Waar je als klein kind vaak in dezelfde kleding liep, wil je naarmate je ouder wordt een eigen imago aanmeten. Ditzelfde ervaar ik in mijn werk. In de grote brij aan publishers en exploitanten wil ik mij zo uniek en relevant mogelijk positioneren, zodat mijn gesprekspartners onze gesprekken als waardevol, interessant en prettig ervaren.

Kijkend naar de toekomst van Bindinc. ben ik van mening dat wij momenteel in een enorme transitie zitten. Waar we met onze printtitels voornamelijk de 50-plusdoelgroep bedienen, hebben wij online een bredere doelgroep met daarbij een scala aan mogelijkheden. Een voorbeeld hiervan is de Gouden Televizier-Ring. Dit grootschalige evenement leent zich uitstekend voor nieuwe cross-mediale ideeën die ik graag gezamenlijk met mediabureaus en/of adverteerders wil ontdekken. Daarbij hebben wij een toffe redactie die zeker openstaat voor nieuwe inbreng.

Dus heb jij zo’n tof, uniek idee dat jij uitgevoerd wilt zien? Dan kom ik graag met je in contact om het uit te werken en uit te voeren. Ik zeg altijd maar zo, een kopje koffie kost niets en een lunch bij Loetje is altijd goed!

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Wij stellen u voor: Rob-Jaap van Bindinc. Content Marketing

5 december 2017 | Algemeen | .Adverteren
"Mijn passie is bedrijven verder te helpen met het vermarkten van hun verhaal"Voor het waarom neem ik u graag mee terug in de tijd. Na mijn studie Communicatiewetenschap ben ik mijn […]

Maak kans op tickets voor de Vliegende Vrienden van Amstel Live

5 april 2018 | Algemeen
We hebben een leuke winactie namens Bindinc. Adverteren Digitaal: als je antwoord kunt geven op de volgende vraag, dan maak je kans op 2 vip-tickets voor de Vliegende Vrienden van Amstel […]

Mannen van boven de 50 hebben méér: mannenzaken.news

19 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
“Naarmate de leeftijd stijgt, wordt het juist meer”, zeggen Mick Boskamp (60) en Willem Schouten (62), oud-Playboy-redacteuren. “Méér wijsheid, méér in staat om daadwerkelijk van dingen te […]