Home / Nieuws / Gertjan Gerritsen stelt zich voor

Gertjan Gerritsen stelt zich voor

Gertjan Gerritsen is sinds een halfjaar werkzaam als Accountmanager Cross Media bij Bindinc. Gertjan is getrouwd en vader van twee kinderen, Fedde en Femm. Naast zijn werk doet hij aan fitness, (kick)boksen, en verder houdt hij van lekker eten en koken.

Gertjan over zijn werk bij Bindinc. Adverteren: ”Contact met mensen en het meedenken in mediastrategieën zijn de leukste aspecten van dit werk. Ik vind het belangrijk om een goede band op te bouwen met mijn relaties.

Je merkt dat mediaplannen vaak zijn ingestoken op de doelgroep 20-49, terwijl de 50-plusdoelgroep ook zeer kapitaalkrachtig is. De branches toerisme en (mode)postorderbedrijven erkennen het belang van ons enorme bereik van 2,5 miljoen lezers, waarvan dik 2 miljoen 50-plussers. Automotive daarentegen is nog behoorlijk onderbelicht. Ook binnen deze branche richten de mediastrategen zich, naar mijn mening, te weinig op de ouderen, terwijl die juist de nieuwe auto’s aanschaffen of een jonge occasion kopen. Het uitlichten van specifieke kenmerken van auto’s voor deze doelgroep, zoals bijvoorbeeld een extra hoge zit, trekkracht voor de caravan, etc., kan voor de seniorendoelgroep doorslaggevend zijn bij het aanschaffen van een nieuwe auto.

Kijkend naar de toekomst blijft Bindinc. mediamogelijkheden aanbieden die passen bij deze tijd. We hebben enorm veel kennis over de 50-plusdoelgroep en kunnen op maat alle denkbare mogelijkheden blijven aanbieden. De oudere doelgroep wordt steeds digitaler, maar ook vitaler, daar kunnen en moeten we goed op inspelen. De tijd van enkel adverteren met een pagina is voorbij, de kansen liggen steeds meer in een 360-graden-benadering. Je branded content-verhaal aanvullen met (bewegend) beeld op diverse online kanalen, events, specials, zelfs tv behoort tot de mogelijkheden. Het gaat allemaal om beleving.

Ben je nieuwsgierig maar nog niet overtuigd, ik kom graag bij je langs om de laatste twijfel weg te nemen.”

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

De Young at Heart-doelgroep: korte metten maken met vooroordelen!

13 september 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
De Young at Hearts (Y@H's); Nederlanders die graag genieten van het leven door uit eten te gaan, een caravan aan te schaffen of de bloemetjes buiten te zetten, komen goed mee op social […]

Nieuwe ouderen lijken wel jongeren

12 juni 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Het onderzoek van marktonderzoeksbureau Beautiful Lives, in opdracht van ABN/AMRO, Suzuki, Perfetti van Melle, Westland Kaas en NS Stations richtte zich op 55-85-jarigen.Het […]

Martijn van Zutphen stelt zich voor

29 mei 2018 | .Metadata | Algemeen
Martijn van Zutphen is al meer dan twintig jaar werkzaam bij Bindinc. Na verschillende functies binnen het bedrijf te hebben gehad, liggen zijn werkzaamheden momenteel bij Metadata […]