We krijgen inmiddels allemaal zo’n hoeveelheid digitale post dat we door de bomen het bos niet meer zien. Er vindt dan ook een duidelijke omslag naar print plaats. Opvallend, niet?
Ten ondergaan aan het online succes is toch wel een reden voor de populariteit van print. Als je zo veel digitaal materiaal ontvangt dat de commerciële boodschappen niet meer opvallen, dan is het meer deleten dan eten.
Gevolg is dat je meer opvalt door een folder op de mat, dan weer een extra regel in de inbox.
De nieuwe regels voor telemarketing spelen daarin ook mee. Dit brengt een scheiding aan tussen print en digitaal: print voor aandacht en interesse en digitaal voor wens en actie.
Lees het artikel op Adformatie.nl.
Inschrijven nieuwsbrief Bindinc.
U kunt zich hier inschrijven voor de Bindinc. Kenniscentrum nieuwsbrief.
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

