Home / Nieuws / Herleving van print ingezet

Herleving van print ingezet

We krijgen inmiddels allemaal zo’n hoeveelheid digitale post dat we door de bomen het bos niet meer zien. Er vindt dan ook een duidelijke omslag naar print plaats. Opvallend, niet?

Ten ondergaan aan het online succes is toch wel een reden voor de populariteit van print. Als je zo veel digitaal materiaal ontvangt dat de commerciële boodschappen niet meer opvallen, dan is het meer deleten dan eten.

Gevolg is dat je meer opvalt door een folder op de mat, dan weer een extra regel in de inbox.
De nieuwe regels voor telemarketing spelen daarin ook mee. Dit brengt een scheiding aan tussen print en digitaal: print voor aandacht en interesse en digitaal voor wens en actie.

Lees het artikel op Adformatie.nl.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Persbericht: Branded content met relatief veel beeld het meest effectief

1 november 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | .Adverteren
Onderzoek naar contentmarketing binnen print voor 50-plussers Hilversum, 31 oktober 2018 - Het blijkt dat branded content met een beeldverhouding van 30% tekst en 70% beeld in sterkere […]

5 jaar MAX Magazine

12 maart 2018 | Algemeen | .Adverteren
De tijd vliegt! Alweer 5 jaar MAX Magazine.Daarmee ging een langgekoesterde wens in vervulling: een blad helemaal toegesneden op de actieve en betrokken vijftigplusser. Belangrijk […]

Effectiviteit vs. persoonlijke voorkeur bij het kiezen van een goed doel

21 juni 2018 | .Kenniscentrum | Goede doelen | Algemeen
Onderzoek toont aan dat mensen eerder goede doelen steunen die iets voor hen betekenen. Goededoelenorganisaties leggen de laatste tijd echter steeds meer de focus op effectiviteit. Dit […]