Home / Nieuws / Het gekkenhuis dat Black Friday wordt genoemd

Het gekkenhuis dat Black Friday wordt genoemd

De naamsbekendheid van ‘Black Friday’ is met maar liefst 20% gestegen ten opzichte van vorig jaar.

Sinds een aantal jaar doet Nederland aan Black Friday, een fenomeen uit Amerika dat hierheen is overgewaaid. Vanaf 23 t/m 26 november (Cyber Monday) kunnen consumenten profiteren van grote kortingen. In 2017 deed 14% mee aan Black Friday en dit jaar wordt verwacht dat dit 26% zal zijn. Generatie Z (18-24- jarigen) is het beste op de hoogte over Black Friday, en doet veel meer mee aan het festijn.

Lees het hele artikel op www.motivaction.nl.

 

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Consument winkelt in oktober voor kerst

15 november 2018 | Algemeen | Retail | Algemeen
Consumenten voelen de kerstkriebels in oktober al opkomen.Ruim eenvijfde (21%) van de Nederlandse consumenten begint in oktober al met winkelen voor de kerst. Eénderde (31%) van de […]

Black Friday in Nederland

4 december 2017 | .Kenniscentrum | Retail
Drukte in de winkelstraten, gekte in de winkels en flinke verkopen: het zijn geen ongewone taferelen in Amerika. Black Friday is de dag na Thanksgiving en wordt beschouwd als het begin van […]

Samenwonenden meest welvarend, tevreden en gezond

19 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Samenwonende mensen, vooral degene zonder kinderen, zijn in Nederland het meest welvarend en het vaakst tevreden en gezond. Dit blijkt uit rapport kwaliteit van leven 2017 van het CBS. […]