Home / Nieuws / Hoe helpt Marchel Snoei goede doelen: hij legt uit

Hoe helpt Marchel Snoei goede doelen: hij legt uit

Marchel Snoei werkt sinds 2012 voor Bindinc. als Sr. Accountmanager voor verschillende branches. De branche die er voor hem echt uitspringt, is die van de Charitatieve Instellingen, de goede doelen. Hij vertelt u waarom.

“Het is elke keer weer erg prettig om te merken dat lezers van (onze) televisiegidsen echt veel meer dan gemiddeld bereid zijn goede doelen financieel te steunen en dat het daarbij niet zo heel veel uitmaakt wat voor goed doel je bent, als je ze het maar vraagt. Natuurlijk geven lezers van de ene televisiegids de voorkeur aan andere goede doelen dan de lezers van een andere televisiegids, maar dat maakt het nou net zo interessant. Hoe leuk is het dat we binnen het oudere massabereik van televisiegidsen nog zo veel diversiteit aan kunnen brengen en de juiste titel(s) aan specifieke goede doelen kunnen koppelen.

Ik ben ervan overtuigd dat je door kennis te delen zelf slimmer wordt. Goede doelen zijn altijd bereid terugkoppeling te geven op campagnes en dat helpt mij keer op keer het beste voorstel te leveren voor nieuwe campagnes. Wat werkt goed, wat werkt minder, hoe komt dat en hoe gaan we dat een volgende keer nog beter doen? Vragen die ik graag samen met de klant beantwoord. Meestal hebben we wel een passende oplossing in huis of kunnen we die ontwikkelen. Denk hierbij niet alleen aan advertenties, bijsluiters of specials, maar ook aan branded content of online bereik.

Een mooi voorbeeld van samen met de klant het juiste product ontwikkelen is de special Nalaten die we in 2015 voor het eerst gemaakt hebben en waarvan de 3e editie in november verschenen is; 40 pagina’s dik met mooie verhalen over nalaten aan goede doelen.

Om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen binnen de goededoelensector bezoek ik zo veel mogelijk bijeenkomsten van Nederland Filantropieland, waar delen van kennis en ontmoeten centraal staan. Vanaf 2018 zal ik via de ledenraad een extra steentje bij gaan dragen.

Mijn interesses naast Bindinc., goede doelen en mijn gezin met twee kinderen en een jonge hond zijn sporten in de sportschool, hardlopen (niet te vaak), fotografie en formule 1. Guilty plessures: Netflix, whisky en af een toe een foute kapsalon.

Wil je weten of Bindinc. ook voor jouw goede doel interessante mogelijkheden heeft? Ik kom graag eens langs om hierover van gedachten te wisselen.”

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

De stugge focus van de huidige marketeer op 20-49

29 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Waarom tellen 50-plussers voor veel bedrijven niet mee? Hoe komt het dat er nog steeds een overgrote focus is op het leeftijdssegment 20-49 jaar? Komt het doordat we ons niet meer kunnen […]

Nieuwe website voor Bindinc.

20 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Misschien was het je al opgevallen: Bindinc. heeft een nieuwe website. En daar zijn wij heel trots op. Binnen de website kun je veel informatie vinden over de verschillende business […]

Stijgende zorgkosten niet zomaar te wijten aan ouderen!

29 juni 2017 | .Kenniscentrum | Zorg | Algemeen | Financieel
Al jaren zijn de enorme zorgkosten in Nederland onderwerp van onderzoek en discussie. Met name de hoogte en de stijging ervan worden flink becommentarieerd. Hoe is het mogelijk dat de […]