Home / Nieuws / Klantervaring centraal door nieuwe technologie

Klantervaring centraal door nieuwe technologie

De customer experience is uitermate belangrijk voor de retail en de markt voor consumentenproducten.

Met data en nieuwe technologie kan de customer experience gepersonaliseerd worden. Als organisatie of merk moet je kunnen voldoen aan de customer journey. De jongere generatie verwacht een volledige samensmelting van offline en online kanalen. Bijvoorbeeld wanneer ze een goede ervaring gehad hebben met Bol.com, dan verwacht de consument dezelfde ervaring met andere bedrijven, online en offline.

Door nieuwe technologieën, zoals blockchain, kunstmatige intelligentie, bijvoorbeeld chatbots, en virtuele assistenten. Door deze nieuwe technologie te combineren met klantdata, kan de beste customer experience gecreëerd worden voor de consument.

Lees verder op retailtrends.nl.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Consument betaalt liever contactloos met vingerafdrukherkenning

12 juni 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Financieel | Media en telecom | Retail | Algemeen
Contactloos betalen is de laatste tijd erg populair. Dit komt mede omdat de Nederlandse consument erg tevreden is over de gemakkelijke en snelle wijze waarop betalingen verricht kunnen […]

De seniorendoelgroep wordt steeds ‘serieuzer’ genomen door adverteerders

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Algemeen
Naast dat adverteerders en marketeers de seniorendoelgroep steeds meer omarmen, is ook de televisiewereld vaker geïnteresseerd in programma's voor ouderen. Zo merkt ONS (vroeger […]

De 50-plusser tindert en swipet erop los

29 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom
Het mediagebruik van de 50-plusser veranderd mee naarmate het medialandschap in Nederland anders wordt. Zo wordt er ook door deze doelgroep al enthousiast meegeswipet en getindert. De […]