Home / Nieuws / Martijn van Zutphen stelt zich voor

Martijn van Zutphen stelt zich voor

Martijn van Zutphen is al meer dan twintig jaar werkzaam bij Bindinc. Na verschillende functies binnen het bedrijf te hebben gehad, liggen zijn werkzaamheden momenteel bij Metadata Sales.

Martijn is getrouwd en vader van twee jongens, van 6 en 8 jaar. Als vrijetijdsbesteding geeft hij de voorkeur aan hardlopen, wielrennen en voetballen. Ook kijkt hij graag naar inspirerende en  kennisverbredende presentaties, zoals TEDx talks en andere gerelateerde online video’s en pitches.

“I am driven by customer satisfaction”

“Tijdens mijn werkzaamheden sta ik vaak in contact met diverse kabelaars en omroepen over print en online gidsen. Vooral de diversiteit in het werk en de verschillende contacten die je opdoet, zijn voor zowel mijn zelfontwikkeling als klantrelaties erg belangrijk. Het klantgericht handelen is daarom een van mijn kernaspecten en mede daarom vind ik het belangrijk om altijd goed en inhoudelijk te luisteren naar de wensen van de klant. Want tenslotte is de klant koning.

Kijkend naar de toekomst van Bindinc. Metadata is de verschuiving van lineair tv-kijken naar niet-lineair kijken een ontwikkeling die een belangrijke rol speelt. Dit betekent dat de focus op het leveren van kwalitatief goede metadata rondom on-demand-bronnen hoog op de agenda staat bij ons.
We bieden daarnaast ook diverse diensten en oplossingen op het gebied van metadata, gericht op het ontzorgen van de broadcaster.

Bindinc. Metadata is ook een van de foundig members van The European Metadata Group. Mede dankzij deze samenwerking is het mogelijk om de grootste database met de rijkste en meest actuele entertainment-metadata aan te bieden. Daarnaast leidt zowel de informatie als de communicatie-uitwisseling tussen de betrokken partijen tot nieuwe inzichten en innovaties op het gebied van Metadata. Ook de verschillende kennis-events zijn hierbij van grote waarde.”

Martijn spreken? Mail hem gerust voor een (bel)afspraak.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Niet-lineair tv-kijken steeds populairder

20 maart 2014 | .Metadata | .Kenniscentrum
Niet-lineair televisiekijken wordt binnen Nederland steeds populairder. Naast online video’s bestaat niet-lineair kijken uit het opnemen van programma’s, programma- gemistdiensten en Video […]

Terugblik evenement Choice Overload

15 maart 2018 | .Metadata
Op 8 maart 2018 vond het derde evenement van Bindinc. Metadata plaats met dit keer het thema 'Choice Overload in Videocontent'. Met een groep van 40 personen werd er aandachtig geluisterd […]

Televisie bespreken bij koffieautomaat uit de tijd!

1 mei 2015 | .Metadata | .Kenniscentrum
Het gidsgedrag van consumenten is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Werd vroeger televisie van de avond daarvoor vooral nog besproken bij de koffieautomaat; nu worden leuke en minder […]