Home / Nieuws / Stijging losse verkoop

Stijging losse verkoop

DPG Media ziet als moederbedrijf dat de losse verkoop het goed doet. Een logisch gevolg van de veranderende behoefte van consumenten, nu zij zich massaal thuis moeten vermaken. Op dit moment zien we zelfs een sterke groei van de verkoop van gidsen/magazines bij retailers, met een aanzienlijke oplagestijging.

Kijkend naar de aangescherpte maatregelen van de overheid, waarbij geen verplichte winkelsluitingen zijn aangekondigd en naar vergelijkbare scenario’s in Italië, Frankrijk en Engeland, verwachten we de komende paar weken nog steeds positieve indexen en daarna stabilisatie (index boven 100). Dit biedt een kans voor adverteerders om de komende weken bereik veilig te stellen.

Magazines als alternatief voor out of home
Wij helpen je graag met de creatie van een printuiting of met de aanpassing van bijvoorbeeld je abri-campagne, die vaak goed als advertentiepagina in onze titels past. Neem contact op met onze collega’s, zij denken graag met je mee: adverteren@bindinc.nl.

Bron: DPG Media

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Werkende 60-plusser inmiddels gemeengoed; ook vrouwen werken langer

8 januari 2019 | .Kenniscentrum | Algemeen | Statistieken
Uit onderzoek van het Centraal Planbureau blijkt dat ouderen en vrouwen de afgelopen twee decennia een flinke inhaalslag hebben gemaakt op de arbeidsmarkt. Zo’n 20, 30 jaar geleden gingen […]

Aantal faillissementen retail gedaald

17 mei 2018 | .Kenniscentrum | Financieel | Algemeen
In het eerste kwartaal van 2018 is het aantal faillissementen in de detailhandel met ruim 8% gedaald ten opzichte van het jaar daarvoor.Ook gekeken naar de autohandel is er een […]

De seniorendoelgroep wordt steeds ‘serieuzer’ genomen door adverteerders

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Algemeen
Naast dat adverteerders en marketeers de seniorendoelgroep steeds meer omarmen, is ook de televisiewereld vaker geïnteresseerd in programma's voor ouderen. Zo merkt ONS (vroeger […]