Home / Nieuws / Volop kansen voor conversie in de online special

Volop kansen voor conversie in de online special

Uit onderzoek van Mediatest bleek al dat conversie opties binnen online magazines goed gewaardeerd worden door consumenten. Men verwacht het zelfs terug te zien in online magazines.

Online conversie is nu ook mogelijk binnen online specials van Bindinc. Met de best gewaardeerde call-to-action-buttons worden de lezers, via de interactieve special, naar uw website geleid.

In de volgende online special, Vakantie, nemen we lezers mee op een interactieve reis. Geef de doelgroep de kans om die droomreis, dat uitje of weekendje weg meteen te boeken met één druk op de knop.

Met specials zoals Gezondheid, Zorgeloos Leven en Vakantie biedt Bindinc. online een verdieping van de printspecial en zorgt voor een toevoeging van inspiratie & beleving aan uw marketingmix. Video’s, geluidsfragmenten en animaties helpen u uw verhaal beter over te brengen op elk moment, op ieder scherm.

De online specials van Bindinc. worden aangejaagd met het crossmediale massabereik van 4,9 miljoen.

Meer informatie, bekijk de korte introvideo of neem contact op met Gertjan Gerritsen.

Bekijk de propositie online specials.

En lees hier de Whitepaper van Mediatest over het gebruik en effect van online magazines.

 

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Volop kansen voor conversie in de online special

26 oktober 2017 | .Adverteren
Uit onderzoek van Mediatest bleek al dat conversie-opties binnen online magazines goed gewaardeerd worden door consumenten. Men verwacht het zelfs terug te zien in online […]

Case special Nalaten 2017

5 december 2017 | .Publishing | Algemeen | .Adverteren
In editie 45 van Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine werd een special meegehecht over Nalaten. Ruim 914.000 lezers worden daarmee bereikt met - meer dan ooit - interesse in tips en […]

Magazines zijn behoorlijk effectief

5 april 2018 | .Adverteren
Wat men denkt over het belang van magazines verschilt met de werkelijkheid. Zo presteren ze op diverse punten veel beter dan verwacht door marketeers.Ebiquity onderzocht dit […]