Home / Nieuws / Welke supermarkten zorgen voor het grootste online succes?

Welke supermarkten zorgen voor het grootste online succes?

Adformatie presenteert in samenwerking met OBI4wan een onderzoek naar online successen binnen zeven verschillende branches.

Uit het onderzoek komt naar voren dat het aantal online berichten rond Pasen hoger is dan rond Kerst. Vooral bij de supermarkten Albert Heijn en Jumbo. De onderwerpen die door de supermarkten vooral worden besproken, zijn duurzaamheid, milieu en dierenwelzijn.

Sinds Google Home is gelanceerd in Nederland zien we nieuwe innovatiemogelijkheden ook bij supermarkten terug. Albert Heijn is al gestart met een pilot met Google Assistent, waarbij er gelijk wordt verteld wat er in de bonus is, welke recepten je kunt maken en de producten worden meteen toegevoegd aan je boodschappenlijst.

Lees het hele artikel op www.adformatie.nl.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Coop scoort goed onder oudere consumenten

14 april 2016 | .Kenniscentrum | Voeding
Gebaseerd op Distrifood schrijft Pretwerk over het onderzoek dat is gecommuniceerd via de Shopper Marketing Poster. 32,4% van de omzet van de Coop lijkt afkomstig van gepensioneerden […]
Bindinc

Coop scoort goed onder oudere consumenten

14 april 2016 | .Kenniscentrum | Voeding
Gebaseerd op Distrifood schrijft Pretwerk over het onderzoek dat is gecommuniceerd via de Shopper Marketing Poster. 32,4% van de omzet van de Coop lijkt afkomstig van gepensioneerden […]

Meer geld uitgegeven aan uit eten en bezorgmaaltijden

8 januari 2019 | .Kenniscentrum | Voeding
Nederlanders besteden steeds meer geld aan eten en drinken buiten de deur en aan maaltijden die ze laten thuisbezorgen. Volgens het FoodService Instituut Nederland (FSIN) ging de omzet van […]