Home / Nieuws / Winnaar Smeg-blender ‘De vele smaken van 50-plus’

Winnaar Smeg-blender ‘De vele smaken van 50-plus’

Het lijkt alweer zo lang geleden dat de accountmanagers van Bindinc. de mediabureaus aandeden met verfrissende smoothies voor het hele bedrijf. En dit alles in het teken van bewustwording van 50-plusmarketing: 50-plussers zijn er immers in vele smaken en soorten! Inmiddels kunnen wij bekendmaken wie de blender van Smeg heeft gewonnen!

Om medewerkers van mediabureaus te motiveren om vooral zelf die ‘vele smaken smoothies’ thuis te maken, maakten medewerkers van het mediabureau, na het insturen van hun reactie, kans op een mooie retroblender van Smeg; de blender uit grootmoeders tijd! In totaal zijn er 107 inschrijvingen binnengekomen en daar is één winnaar uitgekomen.

Winnaar Smeg blender

Ruben Westendorp van mediabureau Zigt: van harte gefeliciteerd met je prijs!
Bindinc. Adverteren neemt snel contact met je op om een afspraak in te plannen om de blender bij je af te leveren!

Wil je nu meer weten over de 50-plusdoelgroep? Kijk dan ook eens op Bindinc. Kenniscentrum of neem contact op met jouw accountmanager van Bindinc. Adverteren. Wij vertellen je graag meer over de doelgroepen die wij bedienen.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuw: Rondetafelgesprek Nalatenschappen

4 september 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Discussieer mee tijdens het rondetafelgesprek van Bindinc. Kennsicentrum over het thema 'nalatenschap'. Wat zijn de do's don'ts in de communicatie? Wie benader je en en hoe?Als u ook […]

Mannen ongelukkig van werken in deeltijd, maar ze kunnen niet terug

22 mei 2017 | .Kenniscentrum | Zorg | Algemeen
De vaders nemen netjes een papadag om hun kinderen te verzorgen en op te voeden, maar dat gaat niet van harte. Zo conservatief zijn ze nog wel.Vaders worden ongelukkiger van […]

Vrouwen van 65-plus langer eenzaam dan mannen na verlies naaste

25 april 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Vrouwen van 65 jaar en ouder ervaren twee keer zo lang een gevoel van eenzaamheid als mannen wanneer er een naaste overlijdt.Independent Age, de Britse goededoelenorganisatie, […]