Home / Nieuws / Betrouwbare resultaten met het 50-PlusTestpanel

Betrouwbare resultaten met het 50-PlusTestpanel

Het 50-PlusTestpanel helpt communicatie krachtiger te maken door ideeën te toetsen onder panelleden en zo uitingen te verbeteren.

Na de start in 2015 zijn er meerdere merken geweest die het panel hebben ingezet om bestaande communicatie-uitingen te laten beoordelen in de vorm van een Reclame Reactie Onderzoek. Deze zogenoemde RRO’s helpen om toekomstige communicatie-uitingen te versterken en te verbeteren. Ook geeft het panel de mogelijkheid om producten en diensten te laten beoordelen. Nieuwe communicatie krijgt hiermee een keurmerk, een gemiddeld cijfer en eventueel een quote mee van het 50-PlusTestpanel. Een waardevolle manier om nieuwe klanten te overtuigen van de toegevoegde waarde van jouw product, merk of dienst.

Middels nieuwe wervingsacties zorgen wij dat het panel een mooie representatie is van de lezers van de titels van Bindinc. Zo is het panel inmiddels gegroeid tot ruim 1750 panelleden. Bijna alle panelleden hebben een abonnement op een televisiegids van Bindinc. en er zijn net iets meer vrouwen dan mannen die zich hebben ingeschreven voor het panel. Wij weten hoe oud de panelleden zijn, of ze zorgbehoevend zijn, nog zelfstandig wonen en of ze bijv. nog kinderen thuis hebben wonen.

De meerwaarde van het samenwerken met het 50-PlusTestpanel zit hem vooral in de ervaring, de expertise en het proactief meedenken om de meest betrouwbare resultaten te krijgen voor jouw product of dienst. Nieuwsgierig voor wie we dit hebben gedaan en ontvang je graag meer informatie over het 50-PlusTestpanel? Neem dan contact op met Annemiek Lamers. Zij vertelt je graag meer.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Echte 50-plussers beoordelen producten en diensten in het 50-PlusTestpanel

31 augustus 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel bestaat uit ruim 1300 50-plussers die popelen om jouw product of dienst te testen en hun mening te delen. Deze 50-plussers zijn goed te segmenteren, want wij weten van […]

Hef het glas op de komende successen!

18 december 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | Algemeen | .Adverteren
Life is too short – eat the cookie!2018 loopt op zijn eind. Na maanden buffelen kun jij eindelijk evalueren wat jouw inspanningen hebben betekend voor jouw organisatie. Zijn jullie […]

Kerstbomenevent groot succes

18 december 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | Algemeen | .Adverteren
Op 8 december waren zo'n 200 personen te gast op ons winterse feestje in Bunnik. Tussen 14.00 en 16.30 uur kon er worden gegeten van het buffet met broodjes gezond, broodjes rookworst en […]