Home / Nieuws / Bindinc. maakt AVRO’s jubileumspecial

Bindinc. maakt AVRO’s jubileumspecial

De AVRO bestaat dit jaar 90 jaar en is daarmee de oudste publieke omroep van Nederland. Vanwege het 90-jarig jubileum realiseerde Bindinc. in opdracht van de AVRO de jubileumspecial, exclusief voor abonnees. In het boekje onder andere aandacht voor de AVRO-Cultuurtour, die op dertien verschillende plaatsen in alle provincies tijdens de zomer is georganiseerd en waar men de AVRO-coryfeeën kon ontmoeten. Daarnaast een overzicht van alle grote AVRO-evenementen op een rij zoals het Prinsengrachtconcert, de Uitmarkt en de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring verkiezing.

De special besteedt ook aandacht aan de lancering van het AVRO Cultuurfonds. Dit fonds ondersteunt professionele kunstprojecten in openbare ruimtes zoals het Vondelpark.

Deze jubileumspecial, een compacte sprankelende A5-uitgave, is bijgesloten in de abonnee-edities van de AVRObode, Televizier en Kunst & Cultuur.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuw: Rondetafelgesprek Nalatenschappen

4 september 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Discussieer mee tijdens het rondetafelgesprek van Bindinc. Kennsicentrum over het thema 'Nalatenschap'. Wat zijn de do's don'ts in de communicatie? Wie benader je en en hoe?Als u ook […]

Echte 50-plussers beoordelen producten en diensten in het 50-PlusTestpanel

31 augustus 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel bestaat uit ruim 1300 50-plussers die popelen om jouw product of dienst te testen en hun mening te delen. Deze 50-plussers zijn goed te segmenteren, want wij weten van […]

Website van De Verwondering in top vijf met meeste digitale bezoekers

31 augustus 2017 | .Publishing | .Custom Media
Het printbereik van magazines is voor de tweede keer op rij stabiel gebleven en het digitale bereik steeg met 7%. Dit blijkt uit de rapportages NOM Mediamerken en NOM Print- en […]