Home / Nieuws / Nieuw donateursblad Edukans

Nieuw donateursblad Edukans

In de nieuwe formule staat het verhaal van het kind centraal. Daarnaast is er ruimte voor het maatschappelijke debat en ervaringen van donateurs en betrokkenen. Gekozen is voor een meer beeldgedreven magazine, waarbij ook het gebruik van infographics en kaders de toegankelijkheid van de artikelen vergroot. Het magazine is de spil in de communicatie met veel interactie en verwijzingen naar de site en social media. Op de uitklapcover is de lopende campagne van Edukans geïntegreerd.

Cor Slob, manager marketing en communicatie Edukans, over het nieuwe donateursblad: “Het concept van Wijs! past naadloos bij het communicatiebeleid van Edukans; modern, kort maar krachtig, mooie vormgeving, informatief met een helder beeld aan de donateur waar de donatie aan wordt besteed. Kinderen uit onze doelgroep krijgen een gezicht!”

Wijs! verschijnt vanaf eind maart vier keer per jaar. Het eerste nummer verschijnt in een oplage van 75.000 exemplaren en staat in het teken van het 10-jarig bestaan van Edukans.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Bindinc. ontwikkelt nieuw blad voor het Diabetes Fonds

27 oktober 2014 | .Custom Media
Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de […]

Protestantse Kerk Nederland klant bij Bindinc.

17 januari 2017 | .Custom Media
Bindinc. ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) een magazineconcept: woord&weg. Een maandblad voor ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.Dit […]

Nieuw: Woord&Weg (PKN)

17 januari 2017 | .Custom Media
Bindinc. ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) een magazineconcept: Woord&Weg. Een maandblad voor ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.Dit […]