Home / Nieuws / 50-plus en merkbewust – consumptiestijl de non-conformist

50-plus en merkbewust – consumptiestijl de non-conformist

Het Familie Kenniscentrum onderscheidt 3 consumptiestijlen bij 50-plussers. Het eerste segment is de ‘non-conformist’.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

50-plus en merkbewust – consumptiestijl de luxezoeker

11 juli 2011 | .Kenniscentrum
Het Familie Kenniscentrum onderscheidt 3 consumptiestijlen bij 50-plussers. Het derde segment is de 'luxe-zoeker'.https://youtu.be/E6AyPhrKnpI

50-plus en merkbewust – consumptiestijl de bewuste consument

11 juli 2011 | .Kenniscentrum
Het Familie Kenniscentrum onderscheidt 3 consumptiestijlen bij 50-plussers. Het tweede segment is de 'bewuste consument'.https://youtu.be/TEXLIEUG2Tk

Ouderen willen best samenwonen met studenten

21 februari 2019 | .Kenniscentrum | Zorg | Algemeen
51,9% van de ouderen zou, als ze op zoek gaan naar een andere woning, in overweging nemen om samen te gaan wonen met studenten. Een eerste vereiste is wel dat ze hun zelfstandigheid niet […]