Home / Nieuws / 50-plus en merkbewust – consumptiestijl de bewuste consument

50-plus en merkbewust – consumptiestijl de bewuste consument

Het Familie Kenniscentrum onderscheidt 3 consumptiestijlen bij 50-plussers. Het tweede segment is de ‘bewuste consument’.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

50-plus en merkbewust – consumptiestijl de luxezoeker

11 juli 2011 | .Kenniscentrum
Het Familie Kenniscentrum onderscheidt 3 consumptiestijlen bij 50-plussers. Het derde segment is de 'luxe-zoeker'.https://youtu.be/E6AyPhrKnpI

50-plus en merkbewust – consumptiestijl de non-conformist

11 juli 2011 | .Kenniscentrum
Het Familie Kenniscentrum onderscheidt 3 consumptiestijlen bij 50-plussers. Het eerste segment is de 'non-conformist'.https://youtu.be/8qRYclcQs_E

Nederlander regelt campervakantie lekker vroeg

8 januari 2019 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen
In de vroegboekperiode (december, januari en februari) wordt door ruim de helft van de Nederlandse camperaars de camper al geboekt. Nederlanders zijn hiermee de vroegste boekers vergeleken […]