Home / Nieuws / Allround bereikbaarheid bedrijven gewenst door consument

Allround bereikbaarheid bedrijven gewenst door consument

Inmiddels leven we in ‘Het Tijdperk van de Consument’ (‘The Age of the Customer’). De klanten zijn niet alleen beter geïnformeerd en daardoor mondiger, maar heeft daardoor ook meer eisen. 60 procent van de Nederlanders wil dat bedrijven via alle mogelijke manieren 24/7 bereikbaar zijn. De digitale omslag van bedrijven wordt gewaardeerd en aangemoedigd, want consumenten denken dat ze dan betere aanbiedingen krijgen.

Onderzoek onder ruim 13.000 klantwaarnemingen door consultancybureau BearingPoint en onderzoeksbureau Novio Research laat deze uitkomsten zien.

Een uitdaging voor marketeers… Een derde van de consumenten voelt zich minder bij merken betrokken dan voorheen en dat door de digitalisering. Wel vindt ongeveer de helft van alle Nederlanders (47%) dat de service van bedrijven erop is vooruitgegaan. En zelfs vindt één op de zeven Nederlanders dat online een betere service wordt verleend dan op de winkelvloer.

 

Lees het artikel op CustomerTalk

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Ouderen hebben de toekomst

2 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Wat is oud, wanneer vind je jezelf oud en wanneer ga je daarnaar leven en handelen? En wanneer ziet de marketeer dat de beeldvorming moet veranderen?De meeste ouderen voelen […]

Nederland een van de gelukkigste landen ter wereld

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Wij Nederlanders klagen flink wat af. Maar toch behoort Nederland tot de gelukkigste landen ter wereld. Onderzoeksbureau Motivaction deed in opdracht van Binck onderzoek naar geluk. Wij […]

Pensioenwensen vaak onrealistisch

3 januari 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Veel Nederlanders hebben pensioenwensen die niet zo realistisch zijn. Uit onderzoek naar de pensioendromen van werkende Nederlanders tussen de 35 en 50 jaar blijkt dat de meesten dit ook […]