Home / Nieuws / Allround bereikbaarheid bedrijven gewenst door consument

Allround bereikbaarheid bedrijven gewenst door consument

Inmiddels leven we in ‘Het Tijdperk van de Consument’ (‘The Age of the Customer’). De klanten zijn niet alleen beter geïnformeerd en daardoor mondiger, maar heeft daardoor ook meer eisen. 60 procent van de Nederlanders wil dat bedrijven via alle mogelijke manieren 24/7 bereikbaar zijn. De digitale omslag van bedrijven wordt gewaardeerd en aangemoedigd, want consumenten denken dat ze dan betere aanbiedingen krijgen.

Onderzoek onder ruim 13.000 klantwaarnemingen door consultancybureau BearingPoint en onderzoeksbureau Novio Research laat deze uitkomsten zien.

Een uitdaging voor marketeers… Een derde van de consumenten voelt zich minder bij merken betrokken dan voorheen en dat door de digitalisering. Wel vindt ongeveer de helft van alle Nederlanders (47%) dat de service van bedrijven erop is vooruitgegaan. En zelfs vindt één op de zeven Nederlanders dat online een betere service wordt verleend dan op de winkelvloer.

 

Lees het artikel op CustomerTalk

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuwe website voor Bindinc.

20 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Misschien was het je al opgevallen: Bindinc. heeft een nieuwe website. En daar zijn wij heel trots op. Binnen de website kun je veel informatie vinden over de verschillende business […]

Ouderen hebben de toekomst

2 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Wat is oud, wanneer vind je jezelf oud en wanneer ga je daarnaar leven en handelen? En wanneer ziet de marketeer dat de beeldvorming moet veranderen?De meeste ouderen voelen […]

Vrouwen van 65-plus langer eenzaam dan mannen na verlies naaste

25 april 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Vrouwen van 65 jaar en ouder ervaren twee keer zo lang een gevoel van eenzaamheid als mannen wanneer er een naaste overlijdt.Independent Age, de Britse goededoelenorganisatie, […]